Таксі в Києві буде від 50 грн, нове падіння інвестицій в Україну і небажання Азарова бачити п'яних чиновників — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Таксі в Києві буде від 50 грн, нове падіння інвестицій в Україну і небажання Азарова бачити п'яних чиновників

Казна та Політика
900
Пропонуємо вашій увазі найцікавіші цифри і цитати середи, 14 серпня.
- Мінімальний тариф у Києві на таксі складе 50 грн
- Нова система управління дорожнім рухом у Києві дозволить скоротити пробки на 25-30%
- Міносвіти і науки закупить підручники по 607 гривень за штуку
- Міністерство екології та природних ресурсів України пропонує встановити утилізаційний збір 5,5 тис грн для всіх легкових авто
- Обсяг прямих іноземних інвестицій в Україну впав майже на $ 400 млн
“П’яний за кермом – завжди злочинець. А коли він має владні повноваження – це взагалі за межею добра і зла. Я переконаний, що головна причина тут – у відчутті безкарності та відсутності належних моральних якостей у окремих працівників державних структур. У потуранні, безпринципності окремих керівників. Тому досить “виводити плями на мундирі”. Треба рішуче очиститися від недостойних представляти владу”
Начальник відділу продажів ЖК “Park Stone” Дмитро Шостя про те, що банки не дають іпотеку на “первинне житло, побоюючись девальвації восени
“По-перше, практично немає позик на “первинне житло”. Банкіри хочуть закласти в ставку всі можливі ризики потенційних “Еліта-центрів”. А це робить кредит непривабливим для інвестора. По-друге, навіть ті фінустанови, які готові кредитувати “вторинку”, максимально посилюють вимоги до позичальників, щоб відмовити їм з формальних причин. Видавати сьогодні гривневий кредит при невизначеності з курсом гривні на осінь ніхто не бажає. Як і нарощувати портфель проблемної заборгованості. І це реальна причина, за якою банки не видають іпотечних позик”
“Звернутися до журналістів і громадськості нас спонукав факт опублікування 8 серпня 2013 на інтернет-сайті Мінінфраструктури кулуарно розробленого керівництвом Департаменту автомобільного транспорту Мінінфраструктури тексту проекту Закону “Про перевезення на таксі”. Довгоочікуваний учасниками ринку таксі текст законопроекту виписаний не в інтересах пасажирів, перевізників і держави, а в інтересах сьогоднішніх нелегальних посередників, які маскуються під виглядом диспетчерських служб таксі”
“Нам необхідно знайти розумний компроміс між свавіллям перевіряючих органів і необхідністю перевіряти. Ми повинні ввести ризикоорієнтованої підхід, тобто визначити: де є високий ризик – там і перевіряти; де ризику немає, повинні бути мінімальні перевірки”
“Питання дуже серйозне і воно може в основному стосуватися малих міст, буде дуже серйозно стосуватися районних центрів. Це буде дуже важка ситуація для малих міст, тому що у них немає бази для цього. Немає асфальтобетонних заводів, які б випускали якісний асфальт. Це зажадає дуже серйозних фінансових та інших зусиль, щоб стабілізувати роботи міських та районних дорожніх служб”
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас