Перед введенням утилізаційного збору популярність дизельних легковиків продовжує рости — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Перед введенням утилізаційного збору популярність дизельних легковиків продовжує рости

Особисті фінанси
1039
Як правило, літні місяці на автомобільному ринку вважаються несезонними. Затишшя після весняних продажів і напередодні осіннього пожвавлення галузі пов’язане насамперед з масовими відпустками. Проте минулого місяця ринок нових авто в Україні відзначився зростанням. Продажі легковиків в липні виявилися більше червневих майже на 20%, але менше 15%, ніж результати аналогічного періоду минулого року, повідомляє сайт з продажу авто RST.ua.
Експерти відзначили, що при цьому на тлі загальної картини “стагнуючого” авторинку особливу популярність набирають нові легковики з дизельними моторами. Такі машини в липні в порівнянні з першим місяцем літа показали зростання майже в 2%.
Згідно з даними ринку нових авто та реєстрації транспортних засобів, у липні 2013 року дизельні легковики склали більше 22,5% від загальної кількості проданих машин (майже 18 тис.) При цьому зростання продажів “дизелів” намітилося акурат після введення спецмита на імпортні автомобілі з бензиновими двигунами об’ємом 1-2,2 літрів. За останні чотири місяці частка нових дизельних легкових машин збільшилася на 8%.
У цінових же сегментах істотних змін не відбулося, автомобільні вподобання українців залишилися колишніми. Так, частка “бюджетних” авто вартістю до 17 тис. доларів у липні склала 46%. Продажі в сегменті машин від 17 до 35 тис. доларів виявилися на рівні 38%, а “преміум” і “люкс” класи дорожче 35 тис. доларів взяли 16% ринку нових легкових авто.
Прогнозуючи подальший розвиток ситуації в галузі, експерти допускають, що в цінових сегментах можуть відбутися зміни на користь “бюджетних” авто дешевше 17 тис. доларів. При цьому варто очікувати додаткового падіння ринку нових авто в Україні, на якому вже негативно позначилися спецмита на імпорт машин як адекватна реакція на підписаний утилізаційний збір.
“Найбільш сильно утилізаційний збір торкнеться ринку автомобілів середнього цінового сегмента, а саме 17-35 тисяч доларів, і вплине природним чином на зниження обсягів продажів таких авто, тому альтернативи в цьому сегменті, за яку не потрібно буде платити додаткові кошти за утилізацію, просто немає. У бюджетному ж сегменті ЗАЗ і Богдан заберуть собі ще більшу частку продажів. Тим самим прямоконкурентні автомобілі можуть взагалі зникнути з українського ринку, але загальні обсяги продажів “бюджетного” сегменту збільшаться. Попит на преміум автомобілі залишиться колишнім. Що стосується ринку вживаних автомобілів, то вони подорожчають пропорційно, але з невеликим запізненням”, – вважають в RST.ua
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас