Наскільки банки підвищать комісійні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Наскільки банки підвищать комісійні

Валюта
1686
У 2011-2012 роках вартість комісійних в банках зросла на 30-50%. Журналіст ЛIГАБiзнесIнформ запитала банкірів: як довго це триватиме?
Ірина Понирко, начальник управління продажів департаменту корпоративного бізнесу Південкомбанк
Суттєвих змін у вартості розрахунково-касового обслуговування суб'єктів господарювання в 2012 році не очікується.
Швидше за все, протягом 2012 збережеться тенденція активних пакетних пропозицій з боку банків для клієнтів-юросіб. В рамках даних програм за фіксовану щомісячну (або щоквартальну, річну) плату буде запропонований різний набір послуг, вартість даного пакета залежить від того, для якого клієнтського сегмента він призначений, і враховує специфіку його діяльності.
Обов'язковою умовою успішної роботи банків в 2012 році є мінімізація витрат, у тому числі і при обслуговуванні клієнтів. Як наслідок - тенденція підвищення тарифів на операції та послуги, що вимагають ручної обробки співробітниками банків. А ті операції, які проводяться з використанням дистанційних систем обслуговування, будуть більш привабливими за ціною. Зміна тарифу за зняття готівки традиційно має сезонний характер і залежить від вартості готівкових коштів на фінансовому ринку України.
Дмитро Грабовецький, голова правління Конверсбанку
Вартість розрахунково-касового обслуговування підвищувати в 2012 році ми не будемо, а навпаки, плануємо здешевлення даного сегмента банківських послуг. Ми постійно автоматизуємо процес надання розрахунково-касових послуг, що дозволяє знизити їх собівартість, заощадити час клієнта і, зрозуміло, бути більш конкурентоспроможними на ринку. Крім того, для залучення нових клієнтів, банк періодично проводить акції, які передбачають зниження вартості обслуговування в банку на певний період часу як для малого і середнього бізнесу, так і для фізичних осіб. Зараз ми ще опрацьовуємо тарифну політику і де є можливість знизити ціну - ми знижуємо.
Тетяна Надточій, директор департаменту роздрібного бізнесу Ерсте Банку
Це залежить від вартості обслуговування клієнтів у тому чи іншому банку. Якщо говорити про Ерсте Банк, ми швидше оптимізуємо вартість пакетних продуктів для фізосіб і мікроклієнтів. Оптимізація полягає в скороченні переліку однотипних тарифів, підвищенні вартості тарифів, до яких менш чутливі клієнти (наприклад, вартість всіляких довідок, разове оформлення необхідних документів для організацій, що перевіряють, тощо). При цьому банк буде намагатися знизити ті тарифи, до яких клієнти більш чутливі (наприклад, з купівлі/продажу валюти).
Олег Поляк, заступник голови правління ТАСкомбанку
Підвищення тарифів розрахунково-касового обслуговування часто є наслідком введення банками нових, більш якісних сервісів і додаткових послуг. Аналізуючи тенденції ринку, в цілому можна відзначити швидше перерозподіл комісійних доходів банків. Для приватних клієнтів і малого бізнесу вартість розрахунково-касового обслуговування носить більш стандартизований характер, розробляються пакетні продукти з встановленими тарифами і більш доступною абонплатою. Для корпоративних клієнтів середнього та великого бізнесу в основному застосовується індивідуальний підхід, при цьому вартість обслуговування може бути вищою, але тарифи - більш гнучкі. Ще одна тенденція - популяризація дистанційних каналів самообслуговування. Використання інтернет-сервісів може бути більш вигідним і цікавим для клієнтів.
Костянтин Кононенко, начальник управління методології та розробки банківських продуктів Єврогазбанку
Вартість розрахунково-касового обслуговування приблизно буде зростати у великих системних банках. У свою чергу дрібні і середні банки, щоб відвоювати у важкоатлетів частку ринку, вимушено будуть знижувати вартість на ті ж послуги. Різниця в тарифах між банками може відрізнятися навіть в рази, що прямо залежить від внутрішньої політики банків.
Приватні клієнти вкрай рідко відкривають поточні рахунки і, як правило, для здійснення разових операцій. Відповідно тарифи на розрахунково-касове обслуговування для таких клієнтів не є показовими для ринку.
З приводу малого і середнього бізнесу. Зростання тарифів, швидше за все, більше торкнеться представників середнього бізнесу. Для малого бізнесу тарифи здебільшого залишаться колишніми. Оскільки зараз банки намагаються чинити мінімальне навантаження на тендітний малий бізнес.
Олександр Попов, начальник управління по роботі з бізнес-клієнтами Платинум Банк
У 2012 році, як і в минулому році, Платинум Банк дотримується стратегії найкращої цінової пропозиції на ринку для юридичних осіб, які здійснюють платежі в національній валюті через інтернет клієнт-банкінг.
Стратегія банку щодо співпраці з суб'єктами господарювання на 2012 рік не передбачає значної зміни чинних тарифів. Ми готові пропонувати нашим клієнтам вигідні тарифи з розрахунково-касового обслуговування в комбінації з розміщенням тимчасово вільних коштів клієнтів на рахунках у банку. Також ми активно розширюємо діючу продуктову лінійку, яка дозволяє нашим клієнтам отримувати більше вигод від співпраці з банком. Прикладом такого продукту є запущений в масовий продаж у другому кварталі 2012 року внесок до запитання. Основними перевагами внеску є: можливість керування рахунком через інтернет-систему клієнт-банк, відсутність комісій за зарахування/зняття коштів, збереження всіх нарахованих відсотків при вільному зарахуванні та знятті грошей з цього рахунку.
Юлія Бондаренко
За матеріалами:
ЛігаБізнесІнформ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас