Forbes з'ясував, у скільки обійдеться передвиборна кампанія українському бізнесу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Forbes з'ясував, у скільки обійдеться передвиборна кампанія українському бізнесу

Казна та Політика
729
В цьому році багато українських бізнесменів, що домоглися успіху, спробують свої сили на парламентських виборах, балотуючись по мажоритарних округах. У скільки може обійтися місце в парламенті, з'ясував український журнал Forbes.
Видання наводить приклад підприємця Олега Червонюка, який в 2008 році купив за $5 млн фабрику Рівнельон, що дихала на ладан. Бізнесмен відновив виробництво, створив сотні робочих місць. У місті його за це поважають.
Тепер він хоче конвертувати подяку городян у мандат депутата Верховної Ради. На осінніх виборах він збирається балотуватися в парламент по мажоритарному округу.
Forbes констатує, що у нього хороші шанси. "Виборці цінують створення робочих місць набагато більше від пакета з гречкою або банки згущеного молока", - запевняє політконсультант Альона Сибірякова.
За її словами, в суспільстві існує запит на ефективних управлінців. Тим, хто не встиг заробити такий імідж, доведеться розщедритися.
"Мінімальний бюджет кампанії в мажоритарному окрузі - $700 000", - стверджує голова фракції Партії регіонів у Раді Олександр Єфремов. Його колеги по парламенту називають суми в діапазоні $1-1,6 млн.
У той же час, якщо враховувати, що для перемоги в окрузі потрібно набрати в середньому 30 тисяч голосів, голос одного виборця обійдеться майбутнім депутатам в $25-55.
Особливості парламентської передвиборчої кампанії та середні розцінки за місце в списку фаворитів виборців читайте в свіжому номері журналу Forbes за квітень 2012 року.
За матеріалами:
Корреспондент.net
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас