До Євро-2012 витратять мільйон на імідж України
Національне Агентство з питань підготовки та проведення в Україні Євро-2012 та реалізації інфраструктурних проектів замовило послуги з формування позитивного іміджу України на суму в 1 млн. грн.
Як повідомили "Коментарям" в Міністерстві економіки, в цю суму включене також організаційне забезпечення.
Створювати позитивний імідж буде Державне підприємство "Центр Комунікацій" Україна-Всесвіт ".
Процедура відбулась за системою закупівлі в одного учасника. Договір підписано 11 липня 2011 року.
Нагадаємо, ДП "Центр комунікацій "Україна-Всесвіт" проводило широку інформаційну кампанію при проведенні II етапу кубка Європи з ралі FIA "IRC Prime Yalta Rally 2011".
За матеріалами: Коментарі
Поділитися новиною