Українські готелі зобов'язані пройти категоризацію до зими — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українські готелі зобов'язані пройти категоризацію до зими

160
Готелі України з 1 січня 2012 року повинні будуть проходити обов'язкову категоризацію на зірковість.
Про це заявив заступник голови Державної служби туризму і курортів України Дмитро Заруба під час щорічного українського готельного форуму в Києві в середу.
"Кожен готель з 1 січня 2012 року повинен буде отримати зірки і показати реальний свій рівень готелю", - заявив Заруба.
За його словами, також будуть переглянуті критерії оцінки зірковості. Зокрема, чинна на сьогодні в Україні система оцінки, яка заснована на французькій моделі, може бути замінена європейським стандартом Hotelstars Union асоціації HOTREC; відповідне рішення перебуває на стадії розгляду.
"Новизною цієї системи буде те, що введеться бальна система оцінки критеріїв. Тобто будуть обов'язкові критерії і необов'язкові, завдяки яким Ви можете набрати більшу кількість балів, якщо у Вас якийсь з компонентів кращий. Таким чином, Ви набираєте якусь кількість балів, аби отримати певну кількість зірок", - пояснив Заруба.
Як повідомлялося, депутати фракції Партії регіонів Олександр Заєць і Ігор Прасолов пропонували парламенту законодавчо закріпити введення обов'язкової категоризації готелів в Україні.
Раніше Держслужба туризму і курортів Міністерства культури і туризму України повідомляла про намір внести зміни до державного стандарту "Класифікація готелів", узявши за основу європейський стандарт Hotelstars Union асоціації HOTREC.
Стандарт Hotelstars Union включає 270 пунктів по вимогах до готелів, частина з яких є обов'язковими, а частина - носить рекомендаційний характер. При цьому готель набирає певну кількість балів залежно від відповідності вимогам, за загальною кількістю яких визначається його зірковість.
Європейський стандарт Hotelstars Union був прийнятий 14 грудня 2009 року в Празі членами асоціації HOTREC - Швецією, Німеччиною, Австрією, Швейцарією, Угорщиною, Нідерландами і Чехією. Ця система дає об'єктивнішу оцінку послуг, які надаються готелем, а не лише вимог до технічного переоснащення.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас