Колесников: Повітряний кодекс посилить відповідальність авіакомпаній перед пасажирами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Колесников: Повітряний кодекс посилить відповідальність авіакомпаній перед пасажирами

Казна та Політика
243
Прийняття нового Повітряного кодексу істотно посилить відповідальність авіакомпаній перед пасажирами. Про це під час брифінгу, який відбувся під час робочої поїздки на НСК "Олімпійський", повідомив віце-прем'єр-міністр України - міністр інфраструктури Борис Колесников, передає прес-служба міністра.
"Новий Повітряний кодекс вимагає змін у відносинах "пасажир-авіакомпанія" на користь пасажира. Наприклад, віднині авіакомпанія несе відповідальність за затримку, скасування рейсу тощо", - відзначив Колесников.
"Ми врахували потреби пасажирів, і вже після того, як Повітряний кодекс набере чинності, пасажири це відчують. Треба сміливіше відстоювати свої права", - підкреслив віце-прем'єр-міністр.
Нагадаємо, в новій редакції Повітряного кодексу, який прийняла Верховна Рада України 19 травня, вперше чітко прописані обов'язки авіакомпанії перед пасажирами, чого немає в чинному Повітряному кодексі. Так, згідно з документом авіакомпанія несе відповідальність за втрату або збиток, заподіяний при перевезенні пасажирів, багажу, вантажу і пошти.
Документ дає право пасажиру на компенсацію і іншу допомогу від авіаперевізника в разі відмови від прийняття на борт, скасування польоту, тривалої затримки вильоту і зниження класу обслуговування.
Дотримання авіаперевізниками і іншими суб'єктами авіаційної діяльності положень правил перевезень пасажирів, багажу і вантажів, особливо в частині дотримання прав пасажирів, контролюватиме адміністрація з питань цивільної авіації. З метою захисту громадян, які користуються авіаційним транспортом, від несподіваних скасувань регулярних рейсів, авіаперевізники зобов'язані проінформувати авіаційне відомство про припинення регулярних повітряних перевезень тією чи іншою повітряною лінією, яку вони експлуатують, за 30 днів до планованої дати припинення з вказівкою причин.
Відзначимо, як сказано в пояснювальній записці, прийняття проекту Повітряного кодексу України дозволить забезпечити виконання вимог міжнародних організацій, а саме Об'єднаної авіаційної влади Європи (JAA), Європейської конференції цивільної авіації (ЄКЦА), Європейської організації безпеки аеронавігації (Євроконтроль), а також висновків і рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО) про необхідність вдосконалення законодавства України за результатами аудиту, проведеного в 2008 р.
Оскільки членство України в таких організаціях зобов'язало внести відповідні зміни до національного законодавства з метою досягнення рівня розвитку країн світу, ухвалення законопроекту ще раз доведе серйозність намірів України щодо подальшої співпраці України з міжнародними організаціями в питаннях розвитку цивільної авіації.
21 квітня ц.р. ВР відмовилася прийняти в другому читанні і в цілому проект Повітряного кодексу України, розроблений Кабінетом міністрів України. В той же час нардепи прийняли рішення направити проект на доопрацювання за скороченою процедурою (7 діб).
Нагадаємо, 30 листопада 2010 р. ВР прийняла за основу проект Повітряного кодексу України.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас