Apple став найдорожчим брендом у світі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Apple став найдорожчим брендом у світі

Казна та Політика
512
Американська високотехнологічна марка Apple стала найдорожчим брендом у світі з оцінкою в 153 млрд дол, обігнавши Google. Про це йдеться в щорічному дослідженні BrandZ Top 100, проведеному агентством Millward Brown - підрозділом медійної групи WPP, повідомляє РБК.
Знаменитий "яблучний" бренд перервав 4-річну гегемонію інтернет-гіганта Google в рейтингу найдорожчих глобальних брендів. За оцінкою Millward Brown, вартість марки Apple в порівнянні з торішнім ренкінгів підскочила на 84% до 153,3 млрд дол, тоді коли бренд Google "подешевшав" на 2% - до 111,5 млрд дол. Третє місце в рейтингу 2011 посідає IBM - марка комп'ютерної корпорації International Business Machines Corp. з оцінкою 100,8 млрд дол.
У десятку найдорожчих брендів світу також увійшли McDonald's, Microsoft, Coca-Cola, AT&T, Marlboro, China Mobile і General Electric (у порядку убування вартості). Таким чином, в десятці найдорожчих брендів - 9 американських і одна китайська торгова марка (China Mobile - провідна телекомунікаційна компанія Китаю).
Найшвидкорослим брендом став Facebook, чия вартість за рік виросла на 246% - до 19,1 млрд дол (35-е місце). Бренд китайського пошуковика Baidu "подорожчав" на 141% і посідає 29-у сходинку з оцінкою 22,6 млрд дол.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас