Як залежить прибуток компанії від мотивації персоналу?
Дослідження CFIN довели, що прибутковість бізнесу безпосередньо залежить від рівня мотивації співробітників. Результати дослідження показали, що підвищення залученості працівників на 1 одиницю в даному кварталі збільшує лояльність клієнтів на 1,25 в тому ж самому кварталі. При зростанні лояльності клієнтів на 1% прибуток у наступному кварталі збільшиться на 0,885%.
Погодьтеся, задовольнити запити своїх працівників набагато простіше, ніж спробувати самостійно встежити і взяти до уваги всі примхи ваших клієнтів?
Саме персонал компанії створює конкурентну перевагу компанії, застосовуючи особисті навички та вміння. Тому головне завдання будь-якого керівника зробити інтереси компанії особистими інтересами кожного співробітника.
Про секрети підвищення лояльності та мотивації співробітників розкажуть експерти ГК "ІНТАЛЄВ" в рамках майстер-класу "Як мотивувати персонал на результат". Використовуючи свій досвід більше тисячі виконаних проектів з підвищення ефективності бізнесу українських і російських компаній, доповідачі на наочних прикладах покажуть, як побудувати і впровадити систему стимулювання та контролю результативності персоналу, а значить і прибутковості бізнесу в цілому.
Майстер-клас буде цікавий: Генеральних директорів, фінансових директорів, комерційних директорів, директорів з розвитку бізнесу
Дата проведення: 30 березня 2011 р., 10:00-13:00 год
Місце проведення: м. Київ
Для цільової аудиторії участь БЕЗКОШТОВНА, необхідна попередня реєстрація.
Зареєструватися на участь у майстер-класі і отримати докладну інформацію можна:
- заповнивши заявку на сайті http://www.intalev.ua/
- за телефонами: (044) 207-39-59, 537-74-11
За матеріалами: Инталев
Поділитися новиною