Google попросили розкрити формулу розрахунку вартості реклами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Google попросили розкрити формулу розрахунку вартості реклами

345
Генеральна прокуратура штату Техас попросила пошуковик Google розкрити формулу розрахунку розцінок на рекламу, що розміщується на сайтах компанії в рамках антимонопольного розслідування, відкритого щодо Google.
Як пояснює The Wall Street Journal, таким чином прокуратура уточнила свій запит, зроблений у вересні минулого року. В ході розслідування повинно прояснитися, чи не порушив Google, найбільш популярний у світі пошуковик, антимонопольне законодавство.
Запит техаської прокуратури, мабуть, пов'язаний з розслідуванням діяльності Google на рекламному ринку, яке було розпочато Єврокомісією в лютому 2010 року. На пошуковик поскаржилися конкуренти, зокрема, представники онлайнового сервісу Ciao, що входить до складу пошукової системи Bing, яка належить Microsoft.
Згідно претензіями до Google, пошуковик некоректно розраховував мінімальну вартість кліка по рекламному оголошенню. Крім того, Google звинувачують в маніпуляціях пошуковою видачею, занижуючи в результатах пошуку становище сторінок конкурентів.
За матеріалами:
Коментарі
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас