Експерти: Банки будуть стимулювати підприємства-партнери вести рахунки в одній установі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Експерти: Банки будуть стимулювати підприємства-партнери вести рахунки в одній установі

Казна та Політика
242
За допомогою тарифів з розрахунково-касового обслуговування банки будуть стимулювати підприємства-партнери проводити розрахунки між собою в рамках однієї установи. У зв'язку з цим, тарифи з переказу коштів в інші банки можуть підвищитися, але при цьому вартість ведення рахунку з використанням "Клієнт-банку" змінюватися не буде, - вважають експерти.
Будь-який банк зацікавлений в тому, щоб операції з переказу коштів не виходили з його системи. Тому вони будуть стимулювати чинних клієнтів за допомогою тарифів з РКО залучати своїх бізнес-партнерів на обслуговування в цей банк. "Для збільшення клієнтської бази та стимулювання юридичних осіб до залучення своїх контрагентів на обслуговування в банк стане популярною безоплатність проведення платежів у системі одного банку. Можлива тенденція до збільшення вартості проведення платежів в інші банки", - вважає Ірина Понирко, начальник управління організації продажу корпоративним клієнтам Південкомбанк. "Природно, вартість проведення платежу всередині банку завжди буде нижчою, ніж проведення платежу в інший банк. У першому випадку гроші не виходять з банку, це позитивно впливає на його ліквідність і ресурсну базу", - пояснює Наталія Лаврик, директор департаменту маркетингу корпоративного бізнесу VAB Банку.
Втім, зниження тарифів стосується переказів усередині банку, а ось вартість ведення рахунків без використання системи "Клієнт-банк", за словами експертів, в 2011 році буде збільшуватися. "Клієнта постійно орієнтують на роботу з електронними платіжними документами - банки збільшують плату за обслуговування платежів, оформлених на папері, оскільки у випадку з паперовим носієм збільшується час, необхідний на ручну обробку платежу", - пояснює Наталія Лаврик. "У найближчі півроку буде тенденція до збільшення вартості послуг без використання системи "Клієнт-Банк", - уточнює Ірина Понирко. При цьому вартість ведення рахунку з використанням даної системи змінюватися не буде. "Тарифи системи "Клієнт-Банк" не будуть рости, в зв'язку з тим, що ця послуга вигідна, перш за все, банку (зменшення паперового документообігу) і є супутньою послугою до розрахункового обслуговування", - продовжує Наталя Романська, директор операційного департаменту банку "Київська Русь".
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас