Влада Києва має намір із середини січня ввести рекламні паспорти вулиць
Головне управління реклами КМДА планує із середини січня 2011 року ввести паспорти вулиць і класифікатор носіїв реклами для оптимального розміщення її на вулицях міста, повідомила начальник управління з питань реклами Людмила Денисюк.
"Там буде чітко прописано які конструкції, якого розміру і в якому місці міста можуть стояти", - сказала вона в інтерв'ю газеті "Хрещатик".
Денисюк також зазначила, що в даний час реалізується пілотний проект із облаштування вул. Басейної загальною вартістю 3-4 млн грн., а, крім того, в планах управління розробка проекту на станції метро "Арсенальна", де будуть встановлені сучасні рекламні конструкції.
Такі пілотні проекти, на думку Л.Денисюк, дозволять зрозуміти, наскільки ці ідеї приживаються, наскільки вони доречні і як сприймаються киянами.
"Зараз це майже 11 тис. щитів і сіті-лайтів плюс рекламні та інформаційні вивіски. В цілому приблизно 15 тис.",- сказала вона, характеризуючи ринок зовнішньої реклами столиці.
За словами начальника із питань реклами, управління виявило приблизно 5 тис. незаконних рекламних носіїв на вулицях столиці, постановило знести 675. Вона уточнила, що 200 вже демонтовано.
Денисюк зазначила, що в Києві сформувалась група з восьми потужних операторів зовнішньої реклами, які працюють також і в Європі. Вона повідомила, що вони є соціальними партнерами київської влади.
Серед інших планів на 2011 рік начальник управління назвала підвищення тарифів на рекламу в транспорті приблизно в 5 разів.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною