Влада Києва має намір із середини січня ввести рекламні паспорти вулиць — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Влада Києва має намір із середини січня ввести рекламні паспорти вулиць

Казна та Політика
195
Головне управління реклами КМДА планує із середини січня 2011 року ввести паспорти вулиць і класифікатор носіїв реклами для оптимального розміщення її на вулицях міста, повідомила начальник управління з питань реклами Людмила Денисюк.
"Там буде чітко прописано які конструкції, якого розміру і в якому місці міста можуть стояти", - сказала вона в інтерв'ю газеті "Хрещатик".
Денисюк також зазначила, що в даний час реалізується пілотний проект із облаштування вул. Басейної загальною вартістю 3-4 млн грн., а, крім того, в планах управління розробка проекту на станції метро "Арсенальна", де будуть встановлені сучасні рекламні конструкції.
Такі пілотні проекти, на думку Л.Денисюк, дозволять зрозуміти, наскільки ці ідеї приживаються, наскільки вони доречні і як сприймаються киянами.
"Зараз це майже 11 тис. щитів і сіті-лайтів плюс рекламні та інформаційні вивіски. В цілому приблизно 15 тис.",- сказала вона, характеризуючи ринок зовнішньої реклами столиці.
За словами начальника із питань реклами, управління виявило приблизно 5 тис. незаконних рекламних носіїв на вулицях столиці, постановило знести 675. Вона уточнила, що 200 вже демонтовано.
Денисюк зазначила, що в Києві сформувалась група з восьми потужних операторів зовнішньої реклами, які працюють також і в Європі. Вона повідомила, що вони є соціальними партнерами київської влади.
Серед інших планів на 2011 рік начальник управління назвала підвищення тарифів на рекламу в транспорті приблизно в 5 разів.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас