Томенко: Партія регіонів вважає нормальним алкогольний, пивний, пивно-футбольний патріотизм на телебаченні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Томенко: Партія регіонів вважає нормальним алкогольний, пивний, пивно-футбольний патріотизм на телебаченні

Казна та Політика
250
Партія регіонів вважає нормальним алкогольний, пивний і пивно-футбольний патріотизм на телебаченні, вважає заступник голови Верховної Ради Микола Томенко.
Як повідомляє прес-служба політика із посиланням на його слова, Партія регіонів не підтримала законопроект Томенка, яким передбачалась заборона в денний час реклами горілчаних брендів і прямої реклами пива, залишивши лише спонсорство пива (наприклад, підтримка певними торговельними марками ліги чемпіонів або Євро), що свідчить про те, що ПР вважає нормальним алкогольний, пивний і пивно-футбольний патріотизм.
У середу Верховна Рада направила на доопрацювання законопроект про внесення змін до закону України "Про рекламу" (відносно реклами алкогольних напоїв і пива) (№1014-2), представлений М.Томенком і А.Шевченком. Документом пропонується заборонити пряму рекламу на радіо і телебаченні алкогольних напоїв і пива до 00.00, а також заборонити спонсорування теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів з використанням знаків для товарів і послуг, під якими випускаються тютюнові вироби і алкогольні напої (при спонсоруванні концертних і спортивних заходів дозволяється лише використовувати торговельні бренди пивних компаній).
"Суспільні цінності і прогресуючий дитячий алкоголізм (за останніми дослідженнями, майже 50% молоді вживають пиво і слабкоалкогольні напої у віці до 18 років) виявився менш важливими для влади, ніж доходи горілчаних, пивних компаній і власників телеканалів", - сказав Томенко після розгляду законопроекту.
На думку віце-спікера, голосування проти даного Законопроекту означає, що і надалі "Українці - і молодші, і старші житимуть у системі цінностей, що Україна переможе, якщо питиме конкретну горілку, любити батьківщину можна лише під пиво конкретної марки, так само як і футбольному вболівальнику вболівати за свою команду варто лише з певним пивом".
"Тому і надалі на телебаченні збережуться алкогольний, пивний і пивно-футбольний патріотизм", - підсумував він.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас