Китайці витрачають 68 млрд юанів на рік на предмети розкоші — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Китайці витрачають 68 млрд юанів на рік на предмети розкоші

Казна та Політика
254
Консалтингова компанія Bain Capital днями опублікувала дослідницьку доповідь про ринок предметів розкоші Китаю в 2010 році. Згідно із документом, постачальники розкішних товарів за минулий рік заробили на китайських покупцях 68 млрд. 400 млн. юанів.
Доклад відзначає, що в 2010 році обсяг реалізації предметів розкоші і прибуток від їх продажу нестримно збільшилися. Відновлення ринку розкішних товарів Європи відбулось переважно за рахунок туристів, що в'їжджають у Старий Світ, які користуючись девальвацією євро, здійснюють покупки, не замислюючись про економію. У червні курс європейської валюти впав до найнижчої відмітки за чотири роки.
Прискорення зростання внутрішнього ринку розкішних предметів Китаю почалося із другої половини 2009 років, річний ринковий об'єм склав 68 млрд. 400 млн. юанів. Крім того, доповідь відзначає, що сильні тенденції зростання свідчать про позитивні перспективи розвитку ринку предметів розкоші у Китаї в 2010 році. Очікується, що річний коефіцієнт зростання досягне 23%.
За дослідженням компанії Bain Capital, серед предметів розкоші, котрі найбільше продаються, в Китаї виявилися косметика, парфуми і засоби особистої гігієни. Китайці на покупку цих товарів витратили 16 млрд. 900 млн. юанів. На другому місці - наручні годинники - 15 млрд. 500 млн. юанів. на думку експертів, частка продажів розкішних годинників у 2010 році зросте і складе 1/3 від загального об'єму предметів розкоші, що реалізовуються у Китаї.
Компанія Bain Capital провела опитування серед 1471 користувача розкішних товарів з більше 10 крупних міст Китаю. Згідно з отриманими даними, найбільш популярними марками наручних годинників, на які китайці готові витратити гроші, стали Rolex, Omega і Cartier.
на відміну від зарубіжних країн, особливістю Китаю є те, що як споживачі розкішних предметів, в основному, виступають молоді люди. За кордоном більшості покупців товарів розкоші за 40. Китайські споживачі молодші. Згідно із докладом, вік 55% опитаних варіюються від 25 до 34 років.
За матеріалами:
Женьмінь Жибао
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас