Італійська авіакомпанія заходить на ринок України — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Італійська авіакомпанія заходить на ринок України

Казна та Політика
879
Як повідомив PR-менеджер італійської авіакомпанії Wind Jet Енріко Лепрі, перевізник має намір запустити прямі регулярні рейси сполученням Риміні - Київ. Відкрити напрям планується з 30 березня 2011 р.- у пасажирів вже є можливість замовити переліт за цим маршрутом у системах бронювання і на сайті авіакомпанії. Рейси виконуватимуться з частотою один раз на тиждень. Також із Києва буде доступний переліт на о. Сицилія за маршрутом Київ - Риміні - Палермо/Катанія (із пересадкою в аеропорту Риміні).
Запуск київського рейса здійснюється в рамках програми розширення карти польотів з аеропорту ім. Федеріко Феліні (8 км. від р. Риміні), який, згідно із гучними заявами представників авіаперевізника, повинен стати одним із найбільших в Європі. Окрім Києва, з березня з аеропорту Риміні Wind Jet почне здійснюватись кілька нових рейсів в міста Європи, Росії і до Єгипту.
Wind Jet - італійська авіакомпанія, яка працює за моделлю low-cost. Перевізник не забезпечує пасажирам перельоти класу вище "економ", а квитки в обидва боки із Києва до Риміні і Палермо або Катанню обіцяють пропонувати в межах EUR137-176. За багаж доведеться доплатити - з розрахунку EUR7 за кожну сумку. Парк авіакомпанії складається з літаків Airbus A-319 і А-320. Карта маршрутів охоплює 12 міст Італії, вісім європейських (у тому числі міста Іспанії, Данії, Великобританії, Німеччини, Чехії), два російських (Москва і Санкт-Петербург) і єгипетський курорт Шарм-ель-Шейх.
Пропонуючи українцям перельоти до Риміні і на Сицилію, Wind Jet, ймовірно, розраховує перш за все на туристичний потік. Риміні - найвідоміший італійський курорт на Адріатичному узбережжі, жоден з яких в географії маршрутів компаній, що літають з України, поки не представлений.
Тим не менше Італія освоюється вітчизняними компаніями вже давно і досить активно. Традиційно найбільшу частку на італійському ринку займала авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ), яка здійснює регулярні рейси до Мілана і Риму із Києва, Львова і Донецька. Зі всіх великих міст України (Києва, Львова, Донецька, Дніпропетровська, Сімферополя, Одеси) в італійське місто Неаполь літає авіакомпанія "Аеросвіт" (з Одеси компанія виконує також рейси до Мілана). А з 2009 р. на цей ринок зайшла також малобюджетна компанія з угорським корінням WizzAir, яка пропонує прямі перельоти до Венеції із Києва і Львова.
Для входу на український ринок Wind Jet поки що не вирішила всіх питань. Як повідомили в Державіаадміністрації, компанія доки не погодила свої плани з українською авіавладою (згідно із законодавством, іноземний перевізник перш ніж почати польоти до/із України повинен подати заявку і отримати позитивний висновок з неї в українському авіаційному відомстві).
Але якщо італійському перевізникові удасться залагодити всі офіційні формальності і почати польоти, він може претендувати на значну частку пасажирів, що літають в цьому напрямі. За даними ДАА, щорічний пасажиропотік, який обслуговують авіакомпанії між містами Італії і України, складає близько 200 тис. осіб.
Причому постійного співвідношення між кількістю пасажирів, перевезених українськими і зарубіжними (італійськими) компаніями, немає. Так, в 2008 р. послугами українських перевізників при польоті до Італії скористались 94,5 тис. осіб, італійських - 124,6 тис. У 2009 р. це співвідношення змінилося на користь національних операторів - 111,7 тис. і 85,4 тис. відповідно. За підсумками дев'яти місяців 2010 р. спостерігається збереження розриву на користь українських компаній, проте при очевидному різкому скороченні обсягу ринку: 64,6 тис. і 23,3 тис. пасажирів.
За даними авіакомпаній, близько 80% італійського ринку традиційно обслуговувала авіакомпанія МАУ, решту - "Аеросвіт". Проте із появою у 2009 р. тут компанії WizzAir менш ніж за два роки ситуація кардинально змінилась: low-cost перевізник перетягнув на себе левову частку пасажиропотоку, практично порівнявши кількість перевезених пасажирів із показниками МАУ.
Експерти прогнозують збереження такої тенденції і підвищений інтерес пасажирів до перельотів за низькими цінами. Тим більше що основною причиною недостатньої популярності Італії як туристичного напряму, як і раніше, називають дорожнечу цієї країни. Так, британська газета Times підрахувала, що за "індексом відпускного кошика" Італія знаходиться в п'ятірці найдорожчих країн світу для відпочинку (разом з барбадосом, Мексикою, Бразилією і Австралією). "Відпускний кошик" розраховувалася на підставі вартості чашки кави, пляшки Heineken, пляшки або банки Coca-Cola, пляшки мінеральної води, крему для захисту від сонця, засобу від комах і обіду в ресторані з трьох блюд, включаючи пляшку вина. У дорогих країнах "відпускний кошик" тягне на суму від 74 до 153 фунтів стерлінгів.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас