Гроші - двигун електромобіля — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Гроші - двигун електромобіля

Казна та Політика
937
Німецькі концерни представили уряду ФРН калькуляцію держвитрат, необхідних для того аби Німеччина стала лідером із будівництва електромобілів.
До 2020 року на дорогах Німеччини повинно бути не менше мільйона транспортних засобів на електротязі - таке завдання поставив уряд ФРН перед німецьким автопромом. Завдання - більш ніж комплексне. Адже для того, щоб електрокари стали масовими, необхідно не лише побудувати мільйон загальнодоступних електромобілів, але і, перш за все, вирішити проблему енергопостачання цих машин.
Потрібні акумулятори нового покоління: більш ємні, легші, дешевші, які швидше заряджаються. Потрібна мережа станцій для швидкого заряджання акумуляторів. Причому, ця мережа має бути настільки ж щільною, як і мережа бензоколонок. Лише в такому разі електромобіль може стати масовим. Для вирішення хоч би частини цих завдань знадобляться колосальні фінансові вкладення.
Серйозно розробкою масових електрокарів займаються лише концерни-гіганти. Вони до того ж об'єднуються в консорціуми, аби паралельно вирішувати всі завдання, що виникають: BASF, Bosch і Еvonik - займаються дослідженнями, необхідними для створення акумуляторів, компанія Li-Tec, що належить Bosch і Evonik, розробляє електролампи. Декілька мільярдів євро в розвиток цієї галузі вже вклав Daimler. BMW інвестував 400 млн євро у будівництво заводу в Лейпцігу. Там вже із 2013 року має розпочатись випуск електромобілів.
Ми винайшли автомобіль 125 років тому, зараз ми повинні стати першими і в електромобілебудівництві - цю думку люблять повторювати німецькі політики. Першими в галузі німці, звичайно, стати можуть, але для цього їм потрібно обігнати тих, хто почав займатися електромобілями раніше - США, Японію, Корею, Китай і Францію. Уряди цих країн вже декілька років підтримують створення масових електрокарів бюджетними мільярдами. Покупцям машин із електромоторами у Франції і США платять премії.
Тим не менше, керівництво Німеччини бюджетних грошей на це витрачати не хоче і покупців електромобілів підтримувати не збирається.
США виділили на 2010-2011 роки 4 млрд доларів лише на розробку акумуляторів. Це необхідно, оскільки Японія, за даними експертів, випереджає конкурентів в розвитку літіє-іонних батарей приблизно на два роки.
Німецьким компаніям для того, щоб не відстати в цій гонитві, потрібно не менше 4 млрд євро вже до 2013 року. Лише в цьому випадку німці можуть стати лідерами в електромобілебудівництві до 2020 року, запевняє Хеннінг Кагерман, керівник Національної асоціації будівельників електромобілів (NPE). Для цього, правда, потрібно не лише розробити нову техніку, але і створити, а також освоїти нову технологію виробництва. А для зниження вартості виробництва потрібно зробити його масовим.
За матеріалами:
Deutsche Welle
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас