Американці віддають перевагу дешевим товарам у передсвятковий сезон — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Американці віддають перевагу дешевим товарам у передсвятковий сезон

Казна та Політика
193
Попередні дані про підсумки роботи американських ритейлерів у "чорну п'ятницю", "кіберпонеділок" і на початку передсвяткового сезону продажів в цілому свідчать про те, що споживачі у США віддають перевагу дискаунтерам і дешевим товарам, а не предметам розкоші.
Роздрібні продажі у США за тиждень, що завершився 27 листопада, зросли на 3,3% завдяки активним покупкам в "чорну п'ятницю", свідчать дані Міжнародної ради торговельних центрів, що не включають інформацію про онлайн-продажі.
В цілому очікується, що з четверга і до кінця неділі минулого тижня продажі в магазинах і онлайн підвищились на 9% - до $45 млрд. За оцінкою Національної федерації ритейлеров США, 212 млн покупців витратили в середньому по $365,34, тоді як торік ці показники складали відповідно 195 млн осіб і $343,31.
Найбільш популярними покупками цього року є одяг і аксесуари, потім слідують іграшки, книги, CD і DVD, відео-фільми і відео-ігри.
У Нью-Йорку найпопулярнішими магазинами на минулих вихідних були Macy's, J.C. Penney, Saks і Tommy Hilfiger.
Разом з тим бутики Piaget, Mikimoto, H.Stern, Dior, Christian Lacroix майже ніхто не відвідував.
В той же час інше дослідження, проведене ShopperTrak, дало менш оптимістичні результати. За даними цієї компанії, в п'ятницю продажі зросли всього на 0,3% - до $10,7 млрд. Це пояснюється тим, що продавці почали запускати рекламні програми і пропонувати знижки вже на початку листопада, тоді як торік знижки на 50%, 60%, 70% відкладалися до останніх тижнів перед Різдвом.
Всього за передсвятковий сезон роздрібні продажі зростуть на 3,2%, прогнозує ShopperTrak.
Онлайн-продажі 29 листопада - у найголовніший день американських інтернет-ритейлерів - підскочили на 19% в порівнянні з першим понеділком після Дня подяки торік.
Середня сума покупки зросла на 8,3% - до $194,80, повідомила аналітична фірма Coremetrics, належна IBM. Продажі товарів категорії "люкс" через інтернет зросли на 24%.
Як очікується, в 2010 році на частку онлайн-ритейлерів припаде 7% роздрібних продажів у США в порівнянні з 6% в 2009 році, перше місце серед них займе Amazon.com Inc., стверджують аналітики Forrester Research.
В останній четвер листопада (26 листопада цього року) у США відзначається День дяки, за яким слідує "чорна п'ятниця", - день, коли починається найбільш активний сезон розпродажів. Слово "чорний" відноситься до фінансових показників торговельних компаній, які зазвичай якраз цього дня виходять із "червоної", - збиткової - зони. Офіційно цей день у США робочий, але багато американців беруть додатковий вихідний і проводять три дні у пошуках подарунків до Різдва і Нового року.
Перший понеділок після Дня подяки, який цього року випав на 29 листопада, з легкої руки Shop.org, відділення Національної федерації роздрібної торгівлі США, охрестили "кіберпонеділком". Дослідження показують значне зростання продажів цього дня в 70-80% онлайн-ритейлерів: присвятивши вихідні "реальному шопінгу", споживачі виходять в понеділок на роботу і продовжують робити покупки, але вже в Інтернеті.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас