Влада Росії вирішила поповнити бюджет столиці за рахунок скорочення соціальної реклами
У Москві значно зменшиться квота на розміщення соціальної реклами - з 15 до 5%. Про це заявив Володимир Макаров, голова комітету реклами, інформації та оформлення столиці, повідомляють російські ЗМІ.
Як стверджує Макаров, при нинішньому обсязі соціальної реклами в місті, до бюджету за 2010 рік надійдуть 2 млрд. рублів. У разі ж скорочення квоти, міська влада поповнять бюджет додатковими 200-250 млн. рублів.
На даний момент відповідно до федерального закону "Про рекламу", оператор зовнішньої реклами зобов'язаний надавати не більше 5% від загальної площі власних поверхонь під соціальну рекламу. Плюс до цього Москва під соціально значиму міську інформацію виділяє до 10% площ. У цьому випадку оператор зовнішньої реклами звільняється від сплати оренди на весь час розміщення соціальної реклами.
За матеріалами: K2Kapital
Поділитися новиною