Іванов назвав причину дорожнечі однієї з бід Росії — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Іванов назвав причину дорожнечі однієї з бід Росії

Казна та Політика
360
Вартість будівництва російських доріг виявляється набагато вищою, ніж на Заході, через те, що при розрахунку ціни в неї включається і викуп земель, повідомив віце-прем'єр РФ Сергій Іванов, передає РИА "Новости".
За його словами, на Заході рахується тільки вартість будівництва самої дороги. "А за нашими законами, рахується вартість всього", - сказав Іванов на зустрічі зі студентами вищої школи менеджменту СПбДУ.
Так, за його словами, в центральній Росії більше половини вартості дороги припадає саме на викуп землі під неї. "На цьому годується величезна кількість народу", - зазначив віце-прем'єр.
Він додав, що якщо на місці майбутньої дороги стоїть "халупа", то тут же у її господарів з'являється велика кількість довідок про те, що "їй 300 років" і "в ній жили багато поколінь".
Іванов нагадав, що в четвер відкриє західну ділянку Кільцевої автодороги навколо Петербурга. "Гарна дорога вийшла", - сказав віце-прем'єр, додавши, що в той же час у неї була невисока вартість будівництва саме через те, що під неї не доводилося викуповувати землю.
Крім того, Іванов зазначив, що петербурзька кільцева дорога вийшла у будівельників краща, ніж московська. "КАД ваш - прекрасна дорога. Особливо на тлі МКАДа", - сказав він.
Віце-прем'єр уточнив, що цього вдалося досягти за рахунок того, що відразу було прийнято рішення не будувати навколо дороги магазини і не збільшувати кількість з'їздів. За словами Іванова, якби цього не було зроблено, "КАД би вже стояв".
У вересні поточного року голова Рахункової палати Сергій Степашин заявив, що витрати на будівництво автомобільних доріг в Росії завищуються необґрунтовано. "У минулому році на фінансування підпрограми "Автомобільні дороги" було витрачено 241 млрд рублів, а протяжність автомобільних федеральних доріг збільшилася на 192 кілометри або на 0,4%", - заявив керівник СП.
Також Степашин зазначив, що необхідно домагатися зниження витрат на будівництво доріг. Він назвав правильним відродження з 2011 року Федерального дорожнього фонду.
Рішення про створення Федерального дорожнього фонду президент Дмитро Медвєдєв прийняв 27 липня. Його обсяг в 2011 році складе 377 млрд рублів, а до 2013 року збільшиться до 408 млрд рублів.
За словами глави Мінтрансу Ігоря Левітіна, за рахунок дорожнього фонду відомство розраховує до 2015 року привести в нормативний стан до 85% мережі федеральних автодоріг.
Раніше заступник міністра транспорту РФ Олег Бєлозеров заявляв, що витрати федерального бюджету на утримання доріг в 2011 році збільшаться на 40,8% до 100 млрд рублів.
За матеріалами:
РІА Новини
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас