Корпоративний сайт "Газпрому" визнано кращим у Росії — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Корпоративний сайт "Газпрому" визнано кращим у Росії

Енергетика
211
Сайт "Газпрому" був визнаний найкращим корпоративним сайтом Росії за підсумками дослідження шведської консалтингової компанії Hallvarsson&Halvarsson.
У порівнянні з торішнім рейтингом "Газпром" піднявся на 10 рядків. Фахівці H&H пов'язують це з тим, що "компанія істотно поліпшила свій вебсайт", отримавши на 21,75 бала більше, ніж у 2009 році. "Срібло" другий рік поспіль завоював сайт "Роснєфті", що відстав від "Газпрому" менш ніж на 2 бали. Істотно втратив позиції торішній лідер - МТС, цього разу опинившись на 13 місці.
У цілому H&H відзначає, що рівень корпоративних сайтів у Росії за рік зріс - більшість компаній отримала вищі оцінки і набрала більше балів, ніж у минулому році. H&H пов'язала це із загальним поліпшенням інтернет-комунікацій. Крім того, наголошується, що дедалі більше компаній намагаються вийти з корпоративних сайтів у зовнішній інтернет-простір, використовуючи соціальні мережі і сервіси Facebook, YouTube, Twitter та інші.
Та в міжнародному рейтингу H&H Росія поки що займає лише 21-е місце з 28 країн, в яких знайшлося не менше п'яти компаній, що мають корпоративні сайти. Лідирує в загальному заліку Фінляндія, далі йдуть Німеччина та Голландія. Росія обійшла в міжнародному рейтингу Угорщину, Китай, Об'єднані Арабські Емірати, Бахрейн, Катар, Саудівську Аравію і Кувейт.
Hallvarsson&Halvarsson є однією найбільш авторитетних консалтингових компаній у сфері корпоративних інтернет-ресурсів. Щорічний рейтинг складається на основі більш ніж 500 анкет, які заповнюють фахівці з різних країн світу, а також шукачі робочих місць. Сайти компаній оцінюються за 140 критеріями.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас