10 компаній, які просигналізують про закінчення рецесії у США — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

10 компаній, які просигналізують про закінчення рецесії у США

Казна та Політика
708
Рецесія закінчилась - ці слова можна почути все частіше. Так, Національне бюро економічних досліджень США стверджує, що економічний спад завершився ще в червні 2009-го. В той же час, більшість людей - як простих громадян, так і керівників компаній - стверджують зворотне: рецесія нікуди не поділася.
Американський портал 24/7 Wall St. обрав десять компаній, чиї успішні дані стануть для США сигналом того, що рецесія завершилася. Це консервативні бізнеси з середніми показниками, що не відрізняються швидким зростанням; жвавіші конкуренти легко можуть обігнати їх на шляху відновлення. Але це і робить "консерваторів" своєрідним лакмусовим папірцем для американської економіки (тоді як швидкорослі бізнеси, такі як, скажімо, Apple, можуть подавати помилкові сигнали).
1. Microsoft. Найбільша софтверна компанія у світі протягом декількох років здавала свої позиції на ринку, оскільки розвиток основних напрямів її бізнесу - операційна система Windows і різні програмні додатки - уповільнили своє зростання. Запуск Windows 7 спочатку різко підняв продажі ОС, але у міру поширення продукту почався спад. Крім того, до закінчення рецесії деякі напрями бізнесу Microsoft навряд чи зростатимуть - наприклад, ігрова система Xbox, медіаплеєр Zune або веб-сервер-портал MSN online (останній дуже залежить від рекламних заробітків, а також від того, як проходить оптимізація веб-сервера-сервера компанії).
2. Казино Las Vegas Sands. Рецесія серйозно "пройшлася" по ігровому бізнесу, і вулиці Лас-Вегаса, як і раніше, порожні. Деякі великі казино, наприклад Wynn, швидко переорієнтовувалися на інші ринки - зокрема в Макао (автономна територія у складі Китайської Народної Республіки). Готовність клієнтів до безсистемної витрати грошей - неодмінна умова для ігрового бізнесу, але людям зараз витрачати просто нічого. У міру відновлення економіки ця тенденція повинна змінитися.
3. Chrysler. У третього за розмірами автовиробника у США - найгірші фінансові показники, найнижчі витрати на дослідницько-модернізаційні роботи і найбільш застарілий модельний ряд. Крім того, компанії доводиться витримувати жорстку конкуренцію з такими суперниками, як Toyota, Honda, Nissan і Huyndai, що недавно приєднався до них. Американські конкуренти Chrysler нарощують прибутки в той час, як він лише втрачає, а його частка на ринку країни - лише 8%. Відродження автомобільної індустрії повинне різко підвищити і стан Chrysler.
4. Супутникове телебачення DISH Network. Супутникові телевізійні компанії конкурують з кабельним ТБ і телекомами на ринку домашніх розваг. Дійшло до того, що своє цифрове телебачення створили такі, здавалося б, далекі від цього сегменту компанії, як інтернет-магазин Amazon.com і мережа супермаркетів економкласу Wal-Mart. Після багатолітнього зростання за останній квартал DISH втратила 19 тис. передплатників, оскільки клієнти не хотіли платити навіть за найдорожчі сервіси. Перспективи компанії покращаться лише у міру загального відновлення економіки.
5. Телекомпанія CBS. Звичайні телемережі отримали удар відразу з двох сторін: по-перше, в кризу зменшились надходження від реклами, а по-друге, з'явилися серйозні конкуренти - в першу чергу в Інтернеті. Прибуток CBS знижувався в 2008 і 2009 роках, а її акції, що коштували 34 долара в 2007-м, тепер торгуються по 16 доларів. Такий стан справ характерний в цілому для мережевого телемовлення, радіо і паперових ЗМІ. Їм вже не повернутися до показників тих часів, коли вони домінували на ринку масової інформації, але поліпшення в справах CBS стане ознакою завершення рецесії.
6. Мережа супермаркетів Target. Друга в США після Wal-Mart торговельна мережа включає таких ретейлових операторів, як Sears, K-Mart, Macy's, Nordstrom, а також низку спеціалізованих магазинів. Ключ до успіху компанії - святкові розпродажі. Якщо Target цього року зробить хорошу касу в передріздвяний період - це ознака того, що купівельна активність американців відновлюється.
7. Walt Disney. Тематичні телепрограми і фільми - ці напрями діяльності Walt Disney є ідеальними економічними "барометрами". Протягом останніх трьох років прибуток студії не вражав, хоча менеджмент компанії і утримав її на досить непоганому рівні, а кінотеатри і тематичні парки Disney відвідують сотні мільйонів гостей щороку. Якщо ця цифра різко зросте - значить, і економіка пішла вгору.
8. General Electric (GE). Показники GE - вельми точний індикатор рівня американського ВВП. Компанія присутня в сферах фінансів, виробництва медичних препаратів, реактивних двигунів, електроенергії, а також приладобудування. В порівнянні з рівнем трирічної давності акції GE подешевшали наполовину, і ситуація не зміниться, поки не почнуть відновлюватися численні бізнеси компанії.
9. Procter & Gamble (P&G). На рахунку компанії - величезна кількість загальновизнаних брендів, таких як Gillette, Old Spice, Head & Shoulders, Tide та інших, прибутки від продажів яких по всьому світу складають 80 млрд доларів. Зростання споживчого попиту на побутову хімію, товари для особистої гігієни і косметику дозволить поліпшити показники P&G до докризових даних трирічної давності.
10. Bank of America (BOA). Показники цього банку відображають стан фінансової індустрії США в цілому. Це один з найбільших роздрібних банків в світі, крупний гравець на американському іпотечному ринку і власник фірми з управління приватним капіталом і брокериджу спільно з Merrill Lynch. Ще один напрям діяльності банку - обслуговування підприємств, і в цю сферу входить безліч компаній - від невеликих фірм до світових корпорацій. Сайт BOA відвідують 25 млн осіб щомісячно - це найвищий показник серед американських банківських сайтів. Проте до докризових успішних показників Bank of America підніметься лише разом зі всією економікою.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас