Ощадбанк дорожить думкою своїх клієнтів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ощадбанк дорожить думкою своїх клієнтів

Фондовий ринок
78
Учора в конференц-залі Державного ощадного банку України пройшла презентація дослідницького проекту «Вивчення ставлення споживачів до Ощадбанку України».
Результати маркетингового дослідження, яке виконала знана в нашій країні компанія Ukrainian Marketing Group (UMG), представив її директор Артур Герасимов. Усього було опитано 2165 чоловік різних за соціальними групами і віком. Опитування проводилось UMG у 74 населених пунктах із 24 областей України та АР Крим.
Мета дослідження – визначити чинники, які впливають на вибір банку клієнтами – фізичними особами і попит на банківські послуги. Тепер Ощадбанк зможе врахувати їх при розробці своєї маркетингової політики, а отже, істотно поліпшити рекламу банківських продуктів і послуг на фінансовому ринку. Крім того, це відкриває нові можливості для зміцнення позитивної ділової репутації Ощадного банку України.
Словом, матеріал, який отримав банк від експертів UMG, має велику цінність. Не випадково директор департаменту роздрібного бізнесу і управління філіями Ощадбанку В’ячеслав Фролов, ознайомившись із результатами маркетингового дослідження, заявив: «Ми ще раз пересвідчилися, якою високою довірою серед населення користується сьогодні Ощадний банк і скільки ще попереду у нас цікавої творчої роботи над поліпшенням позиціонування нашого банку серед його реальних і потенційних клієнтів».
За матеріалами:
Ощадбанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас