Бразильський мільярдер побудує електромобілі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Бразильський мільярдер побудує електромобілі

Казна та Політика
497
"Машини повинні виготовлятися усередині нашої країни із застосуванням іноземних ноу-хау з Японії і Європи. Тренд у напрямі електромобілів залишається незмінним. На заправку наших авто водії зможуть витрачати менше 10% від ціни, яку доводиться платити власникам традиційних машин, що їздять на бензині або цукровому етанолі", - повідомив журналістам Ейк Батіста.
Ринок стовідсоткових електромобілів лише починає розцвітати. На ньому поки відсутня справжня конкуренція через малу кількість виробників. Перевагою цього виду транспорту вважається дешевизна електрики і відсутність шкідливих вихлопів. Проте на даному етапі розвитку технологій електромобілі поки є дорогим задоволенням через високу вартість літій-іонних батарей і можуть заподіяти незручності через тривалий період заряджання, що триває до семи годин від звичайної розетки і близько півгодини - на спеціальній заправній станції.
Завод Батісти буде сконструйований в портовому комплексі Acu, який будує фірма LLX, що належить мільярдеру, неподалік від Ріо-де-Жанейро. Це дозволить отримувати синергію за рахунок зменшення вартості імпорту компонентів і скорочення енергетичних витрат.
"Лише за рахунок логістичних переваг Acu ми заощадимо $200 на кожному автомобілі. Це великі гроші. Що стосується батарей для електромобілів, ключової перешкоди на шляху широкого поширення цього виду транспорту, їх ціна повинна знижуватися, а електроємність зростати такими ж швидкими темпами, як в останні десятиліття це відбувалося з мікропроцесорами", - повідомив Ейк Батіста.
За його словами, із застосуванням батарей, що існують сьогодні, електромобілі зможуть без дозаправки проїхати від 80 км. до 120 км. Вартість сучасних моделей таких машин коливається в межах $40 тис. До 2015 р., коли новий завод Батісти повинен вийти на повну потужність, параметри електромобілів, за його чеканнями, повинні покращитись в рази.
Розвиток технологій і зростання глобального ринку електромобілів підстібається державними програмами стимулювання екологічно чистих видів транспорту. За підрахунками міжнародної консалтингової компанії A.T. Kearney, глобальний ринок електричних і гібридних автомобілів до 2015 р. зросте в 680 разів - до $21,8 млрд., проти $31,9 млн. торік.
Про плани до 2015 р. здешевити в два рази вартість батарей для електромобілів днями заявив віце-президент американської компанії A123 Systems Джейсон Форсаєр, під час відкриття нового дослідницького і виробничого підприємства в місті Лівадія. Торік A123 отримала урядовий гранд у розмірі $249 млн., і $125 млн. їй виділив Мічіганський фонд робочих місць XXI століття. Цих грошей, за словами губернатора штату Мічіган Дженніфера Гренхолма, має вистачити для здійснення прориву у виробництві батарей для електромобілів і створення десятків тисяч робочих місць.
В списку найбагатших людей планети, за версією журналу "Форбс", 52-річний Ейк Батіста займає восьме місце з капіталом в $27 млрд. Його промисловий конгломерат EBX займається видобутком корисних копалин, нафтовим бізнесом, виробництвом електроенергії і логістикою.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас