Нафтовим компаніям буде складніше лобіювати свої інтереси після аварії на платформі ВР — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Нафтовим компаніям буде складніше лобіювати свої інтереси після аварії на платформі ВР

Енергетика
241
До того, як нафтова платформа Deep Horizon вибухнула і затонула біля берегів Луїзіани, нафтові компанії платили мільйони доларів лобістам для захисту своїх інтересів в переговорах із зміни клімату і здійснювали пожертвування на виборчі кампанії ключових членів Сенату і Палати представників.
В той час як гігантська пляма нафти загрожує зараз південному узбережжю США, деякі аналітики говорять, що надії компаній галузі отримати ліцензії на офшорне буріння можна буде відкласти років на п'ять.
"Це ситуація ідеального шторму, - говорить Кен Грін з консервативного Американського інституту підприємництва. - Лобіювання буде, м'яко кажучи, не дуже популярним, тому що жоден політик не збирається встати і сказати: "Все добре". Це величезний синяк під оком для нафтових компаній".
Принаймні три комітети в Конгресі планують зайнятися розслідуванням катастрофи. Проте, індустрія має доки велику фінансову потужність і політичний вплив для вирішення цієї проблеми. У 2009 р. нафтові компанії витратили на лобіювання своїх інтересів близько $170 млн. Інтереси індустрії представляли 780 лобістів.
Масштаб проблем, які чекають інтереси нафтовиків, залежить від того, якими у результаті виявляться наслідки розливу. Аналітики говорять, що існує шанс велику частину гігантської плями не підпустити до узбережжя.
В листопаді відбудуться довибори до Конгресу і нафтові компанії, поза сумнівом, використають цей шанс для зміцнення своїх позицій в американському парламенті.
За матеріалами:
K2Kapital
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас