"Ъ": Реклама вийде на біржу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Ъ": Реклама вийде на біржу

Фондовий ринок
279
На ринку ТБ-продажів з'явився новий гравець - "Українська телевізійна біржа", яка розраховує консолідувати продажі реклами на регіональних каналах. Її засновниками учасники ринку називають акціонерів сейлз-хауса "Сфера ТБ" Юрія Когутяка і Ігоря Остракова. На руку новому гравцеві дефіцит ефіру на найбільших каналах, вважають в агентствах.
Про початок роботи нової системи продажів ТБ-реклами вчора повідомила сама "Українська телевізійна біржа", учасниками якої можуть бути канали, рекламодавці, рекламні агентства і сейлз-хауси. Розміщення реклами здійснюватиметься за допомогою спеціального програмного забезпечення "Телепорт" поспотово - тобто вартість за секунду рекламного часу. Співзасновниками компанії, за деякими даними, є власники сейлз-хауса "Сфера ТБ" Юрій Когутяк і Ігор Остраков. На даний момент учасниками "Телебіржі" є вісім каналів, п'ять з яких раніше обслуговувалися в "Сфері". За словами комерційного директора компанії Ірени Фешак, можливість участі в системі розглядають також канали UBC, "САРАФАН-ТБ" і "Галичина". Когутяк від коментарів відмовився, а Остраков на телефонні дзвінки не відповідав.
Ідея створення подібного майданчика не нова, відзначають учасники ринку. "Десь за рік до кризи я чула про ідею створення подібної платформи від маркетинг-директора сейлз-хауса 'інтер-реклама' (продає рекламу на каналах групи 'Інтер') Дмитра Дутчина", - говорить партнер медіакомунікаційної групи Maxximum (у структуру групи входить сейлз-хаус Maxximum Advertising), що управляє, Вікторія Семененко. За її словами, Maxximum пропозиція "Телебіржі" не зацікавила. "Більшість каналів вже продаються іншими сейлз-хаусами, в яких є власне програмне забезпечення", - пояснює вона.
Рекламодавцям такий ресурс може бути цікавий як допоміжний в умовах дефіциту ефіру на найбільших каналах цього року, відзначають в агентствах.
"Якщо у клієнта є завдання охопити спеціалізовану аудиторію, нішеві канали допоможуть вирішити це завдання", - говорить директор по закупівлях і розвитку АІТІ/carat Юлія Карпушина. Проте поспотовий продаж реклами, на її думку, ускладнить роботу з "Телебіржею". "Агентства все одно перераховуватимуть вартість пункту рейтингу (GRP; умовна одиниця, вживана зараз при продажі більшості каналів) на каналах, і якщо вона виявиться дуже високою, вимагатимуть знижок", - говорить вона.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас