Юрист: Сучасні банківські махінації з клієнтами можна порівняти лише з наперстками


Юрист: Сучасні банківські махінації з клієнтами можна порівняти лише з наперстками

Проблемним позичальникам з наявним простроченням, банки, якщо й ідуть назустріч, то лише під додаткову заставу або після "дуже особистих" домовленостей із банківськими працівниками, натомість самі використовують методи роботи з клієнтами, близькі до відвертого шахрайства, констатує адвокат Любомир Назарович.

За його словами, сьогодні банки проводять політику жорсткої нелояльності до своїх клієнтів.

"Особу, яка приїхала показати представникам банку автомобіль для чергового огляду, висаджують з авто та забирають його на банківську стоянку: "Віддамо, коли сплатите кредит". Так, існувала заборгованість, однак рішення суду не було, документи зі сторони банку взагалі до суду не подавалися", - констатує юрист.

При тому він наводить й інші приклади діяльності банківських службовців, які є близькими до шахрайства.

"Особі, яка прийшла платити по кредиту, підсовують у віконечку каси папірець у форматі чека і кажуть: підпишіть. Людина, думаючи, що це підтвердження платежу, підписує. Однак… це лише доповнення до договору страхування та його пролонгація", - пояснює він.

"О’Генрі, котрий порівняв спекуляції на Уолл-Стріт із пограбуванням зі зломом, відпочиває. Ті речі, які часто-густо роблять наші банки, можна порівняти лише з наперстками", - переконаний юрист.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Кредит&Депозит
Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування