Авторинок Німеччини в січні 2010 встановив антирекорд — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Авторинок Німеччини в січні 2010 встановив антирекорд

647
Після буму продажів у 2009 році авторинок Німеччини в січні показав найгірший результат з часу об'єднання країни. За інформацією Федерального відомства реєстрації транспортних засобів (Kraftfahrtbundesamt), в першому місяці цього року на облік було поставлено 181 тис. 189 нових автомобілів - на 4,3 % менше, ніж роком раніше. Тим самим підтверджуються побоювання аналітиків, які передбачали істотне скорочення ринку після закінчення дії "утилізаційної премії".
Як повідомляє агентство "Автостат", зниження попиту по відношенню до відповідного періоду попереднього року почалося вже в грудні. Проте, якщо в останній місяць 2009 року позитивну динаміку продемонстрували 14 брендів, то в січні позитивних результатів удалося добитися лише 5 виробникам.
Серед них - незмінний лідер ринку Volkswagen, який реалізував 42 тис. 263 автомобілі (+10,9 %) і який збільшив частку ринку з 20,1 % до 23,3 %. Що стосується розстановки сил серед інших гравців, що змінилося торік у зв'язку з утилізаційними бонусами, то тут все знов повертається на круги своя. Так, якщо в 2009 році другий і третій рядки в рейтингу продажів займали Opel і Ford, що збільшили реалізацію якраз завдяки премії за здачу старих авто, то зараз за Volkswagen знов іде німецька "преміум-трійка": Mercedes-Benz (14 тис. 328 автомобілів), BMW (13 тис. 922 машини, включаючи Mini) і Audi (12839).
Незважаючи на це, причин для оптимізму на внутрішньому ринку в преміум-брендів немає. Їх сукупні продажі впали в порівнянні з січнем минулого року на 14,5 %, а частка ринку зменшилася з 25,7 % до 22,7 %. При цьому у всіх трьох марок збут знижується вже другий рік поспіль.
Серед брендів, що імпортуються, лідируючі позиції займають Renault (11 тис. 773 автомобілі, включаючи Dacia) і Skoda (7901 авто). Обидві марки продемонстрували позитивну динаміку по відношенню до 2009 р.
А рекордсменом за темпами зростання став японський Nissan, який збільшив реалізацію більш ніж в три рази до 6 тис. 285 одиниць (включаючи Infiniti) і піднявся в рейтингу продажів з 20-го на 10-й рядок. Тим самим Nissan вперше вдалося випередити головного суперника Toyota (4 тис. 328 проданих автомобілів з врахуванням Lexus).
За матеріалами:
Deutsche Welle
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас