Винороби полізли в коробку — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Винороби полізли в коробку

Аграрний ринок
493
На вільні місця вже зараз зробили заявки відразу декілька великих компаній.
Про намір виробляти вино в пакетах заявили декілька найбільших операторів ринку. Хоча досі компанії не ризикували запускати свої бренди в сегменті, де працювали виробники дешевих кріплених вин.
Ініціатори введення мінімальних роздрібних цін (МРЦ) заявляли про засилля на ринку вина низької якості в результаті того, що продукт при виготовленні кріплять шляхом додавання спирту-ректифікату, а підсолоджують за допомогою цукру.
На стадії розробки перебуває проект виробництва пакетованого вина в Першого Національного виноробницького холдингу (ПНВХ, ТМ INKERMAN). "Стоїть питання про те, чи будувати нову лінію і виробляти самим, чи користуватися чужими потужностями", - каже директор з маркетингу ПНВХ Сергій Колесніченко. За його словами, українці зможуть спробувати вино під новою торговельною маркою в другій половині весни, на початок пікніків. "Швидше за все, воно буде дорожче 16 грн. за літр", - передбачає він.
Ще один значний гравець алкогольного ринку компанія "Алеф-Віналь" (ТМ "Золота амфора") вже за два тижні представить ринку вино в літровому тетрапаку під ТМ "Соната". Як відзначив керівник департаменту маркетингу компанії Анатолій Коган, виробництво буде налагоджено на потужностях одного з провідних виробників вина в тетрапаку. "Вартість 12-14 грн. за літр буде доступна масовому споживачеві", - говорить він.
Цікавий вказаний сегмент ринку і групі компаній "Баядери" (ТМ "Хлібній Дар", "Цельсій", "Коблево"). Їх продукт виходить вже на поточному тижні. "Це буде ТМ "Світ натуральних вин", - сказала президент холдингу Ольга Нечитайло-Ріджок. Крім того, до весни компанія планує випустити ще один бренд в тетрапаку - "Карта де Вінос". Випуск нової продукції налагоджений на виробничих потужностях виноробницького заводу "Коблево", який входить до складу ГК "Баядера". Президент холдингу підкреслила, що нове вино вироблятиметься з власної виноградної сировини.
Як і прогнозували ініціатори МРЦ, виробників на ринку вина зменшилося. Причому саме тих, які виробляли те, що дешевше. Тепер же, на думку Анатолія Когана, у зв'язку з МРЦ на ринок цих вин прийдуть сумлінніші виробники. "Зараз ми боремося за підвищення МРЦ на вино з 12 грн. до 16 грн." - відзначає він.
Основним конкурентом у сегменті вина в тетрапаку стане для новачків у цій ніші "Сандора". Окрім лідерства на ринку сокової продукції, стійкі позиції в сегменті пакетованого вина займають ТМ "Золота Ольвія" і "Святкова колекція". "В цих торговельних марок частка ринку вина в тетрапаку складає не менше 40%", - відзначає Сергій Колесніченко.
Однак не всі компанії зацікавлені виходити в даний сегмент. Як вважає комерційний директор СП "Айсберг" (ТМ "Чизай") Андрій Пінькевич, виробництво вина в пакетах, перш за все, передбачає низький ціновий сегмент. "Ми робимо вино якісне, яке не можна налити в тетрапак", - відзначає він.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас