Лідером авторинку Європи в 2009 р. залишився Volkswagen, Peugeot - другий, Ford - третій — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Лідером авторинку Європи в 2009 р. залишився Volkswagen, Peugeot - другий, Ford - третій

1364
Лідером автомобільного ринку Європи в 2009 році залишився Volkswagen, при цьому німецький концерн збільшив частку ринку до 21,1% з 20,7% в 2008 році, повідомляє агентство Bloomberg із посиланням на дані Асоціації європейських автовиробників (European Automobile Manufacturer's Association, EAMA).
Друге місце за обсягом продажів залишилося за французьким автогігантом Peugeot-Citroen, його частка на ринку склала 12,9%.
Третє місце дісталося американській Ford Motors, у цього автовиробника 10,3% авторинку Європи при збільшенні продажів на 2%.
Четверте місце зайняли французькі Renault і його румунська дочка Dacia, їх частка збільшилася на 0,5 процентного пункту - до 9,2%.
На п'яте місце опустився американський General Motors (GM). Його присутність на європейському ринку автомобілів зменшилася на 0,7 процентного пункту - до 8,9%. Експерти впевнені, що причиною невдач GM стали катастрофічні показники європейських брендів американської компанії. Обсяги продажів сумнозвісного Saab обвалилися за підсумками минулого року на 59%. Saab зайняв 0,2% автомобільного ринку Європи.
Німецький Opel і британський Vauxhall, що теж належать GM, відчували зниження продажів на 7,8% - до 1,06 млн автомобілів.
Шостим, як і в 2008 році, залишився італійський Fiat. В той же час компанія змогла успішно збільшити частку ринку, що належить їй, на 0,7 процентного пункту. Торік 8,7% всіх автомобілів, проданих на території ЄС, випущені Fiat.
Найменш вдалим минулий рік став для основних європейських виробників автомобілів класу "люкс" - німецьких Bayerische Motoren Werke (BMW) і Daimler. Їхні показники за підсумками року настільки слабкі, що частка ринку обох компаній виявилася меншою, ніж японської Toyota, яка зайняла сьоме місце серед найбільших автовиробників, що поставляють автомобілі на ринки Європи.
BMW і Daimler зайняли, відповідно, восьме і дев'яте місця.
В той же час, хоча Toyota, що випускає автомобілі класу "люкс" під брендом Lexus, розширила свою присутність в преміум-сегменті, її частка на спільному ринку скоротилася на 0,2 процентного пункту - до 5%.
Спільна частка BMW і Mini скоротилася на 0,7 процентного пункту - до 4,9%, тоді як частка Mecedes-Benz і Smart, які випускаються концерном Daimler, зменшилася на 0,6 процентного пункту - до 4,8%.
Показники цих компаній виявилися не на висоті, упевнений старший директор J.D. Power & Associates Пітер Келлі, оскільки на рівень їх продажів не вплинули урядові програми підтримки автопрому. В той же час ситуація цього року може змінитися докорінно.
"Сегмент великих і дорогих машин відновлюватиметься повільно, але упевнено, - відзначає П.Келлі. - Навпаки, багато компаній, що продемонстрували впевнене зростання виручки завдяки підвищеному попиту на маленькі автомобілі, можуть відчувати справжній обвал продажів, принаймні протягом якогось часу".
За даними EAMA, продажі автомобілів у грудні підскочили на 16% - до 1,07 млн одиниць, чого, втім, виявилося недостатньо, аби нівелювати спад за підсумками року. Кількість реєстрацій нових автомобілів в 2009 році знизилася на 1,6% - до 14,5 млн автомобілів.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас