Аналітики: Зростання безробіття серед молоді створює проблеми для ритейлерів США — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Аналітики: Зростання безробіття серед молоді створює проблеми для ритейлерів США

Казна та Політика
302
Рецесія світової та американської економіки призвела до різкого зростання рівня світового безробіття. Особливо різко збільшилась кількість безробітних в США, причому найгірше ведеться молоді у віці до 30 років, передає Reuters.
За підрахунками аналітика Північно-Східного університету в Бостоні Ендрю Сема, близько 50% з 7,7 млн робочих місць, втрачених за останні два роки, припадає на співробітників молодше 30 років. За його словами, це може мати сумні наслідки, перш за все для роздрібних мереж, що працюють на ринках молодіжних товарів.
При цьому основний удар припав на підлітків від 16 до 19 років, а 62% всіх звільнених були молодими чоловіками. У жовтні-листопаді 2007р. майже 5,9 млн осіб в цій віковій групі мали роботу з повною або частковою зайнятістю, зазначив Е.Сем. До жовтня поточного року їх залишилось лише 4,5 млн.
Дуже можливо, що саме настільки різким зростанням безробіття серед молоді можна пояснити втрати роздрібних мереж, орієнтованих на молодь, таких як Pacific Sunwear of California Inc, American Eagle Outfitters Inc і Abercrombie & Fitch Co.
Особливо важка ситуація на ринку "синіх комірців". За оцінкою Ендрю Сема, за останні два роки кількість робочих місць на цьому ринку зменшилась приблизно на 17%. "Це найбільш нерівномірна рецесія в історії. Вона б'є в першу чергу по молоді. Для них я б назвав поточну кризу Великою депресією", - підкреслює експерт.
При цьому аналітики додають, що молодь зазвичай швидко витрачає те, що заробляє, тому "молоде" безробіття - погана новина для роздрібної торгівлі. А в ході даної рецесії не можна сподіватися і на те, що батьки багато даватимуть своїм дітям на кишенькові витрати: гаманці старшого покоління теж схуднули.
Аналітик Brean Murray Carret Ерік Бідер вважає, що доходи підлітків зменшились за останні два роки на 30%, що вже вплинуло на прибутку виробників комп'ютерних ігор і ресторанів фастфуду.
В секторі одягу найбільш помітний був удар по Abercrombie & Fitch, що працювала у вищій ціновій категорії, ніж її конкуренти. Цього року мережа опублікувала одні з найбільш низьких цифр в своїй історії через відтік клієнтів в менш дорогі магазини.
В той же час зросла кількість працюючих людей старше 55 років, зазначає Ендрю Сем. Це ще більш загострює конкуренцію за малооплачувані робочі місця, на яких зазвичай працюють підлітки і молоді люди. При цьому роздрібним мережам навряд чи варто розраховувати на помітне зростання виручки від доходів працюючих пенсіонерів, оскільки люди старших поколінь частіше економлять, ніж молодь, зазначають експерти.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас