Мінтрансзв’язку пропонує ввести компенсацію за відмову авіакомпанії перевозити пасажира — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Мінтрансзв’язку пропонує ввести компенсацію за відмову авіакомпанії перевозити пасажира

Казна та Політика
309
Міністерство транспорту і зв'язку пропонує ввести систему компенсації пасажирові, який прямує в або з аеропорту країни-учасника Євросоюзу, в разі відмови в перевезенні з боку авіакомпанії.
Згідно з підготовленим відомством проектом правил перевезення пасажирів і багажу, якщо перевізник має намір мотивовано відмовити пасажирам в посадці на рейс, він зобов'язаний спочатку знайти добровольців, готових скасувати своє бронювання в обмін на винагороду.
Крім виплати винагороди, перевізник зобов'язаний запропонувати пасажирові на вибір відшкодування вартості перевезення протягом семи днів або зміну маршруту.
Якщо ж пасажири, які згодні добровільно відмовитися від польоту, відсутні, або їх кількість не є достатньою, авіакомпанія має право відмовити пасажирові в перевезенні всупереч його волі.
В даному випадку проект правил передбачає компенсацію пасажирові в таких розмірах: EUR250 - при дальності польоту до 1,5 тис. км., EUR400 - для рейсів дальністю від 1,5 тис. до 3,5 тис. км., EUR600 - для рейсів дальністю понад 3,5 тис. км.
При цьому перевізник має право знизити розмір компенсації на 50%, якщо пасажирові пропонується заміна маршруту перевезення до його кінцевого пункту альтернативними рейсами. При цьому допустиме запізнення пасажира в пункт призначення складає дві години на рейсах дальністю до 1,5 тис. км., три години - на рейсах дальністю від 1,5 тис. до 3,5 тис. км., чотири години - на рейсах дальністю понад 3, 5 тис. км.
Крім того, пасажир має право на компенсацію в разі скасування рейсу.
В такому випадку перевізник зобов'язаний відшкодувати пасажирові витрати, якщо він не проінформував клієнта про скасування рейсу за два тижні до відправлення.
Авіакомпанія, яка скасовує або затримує рейс, мусить за запитом пояснити пасажирам підстави для подібних дій.
В той же час перевізник не зобов'язаний виплачувати компенсацію, якщо він може надати підтвердження того, що скасування було викликане надзвичайними обставинами або непереборною силою.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас