Panasonic купила половину Sanyo — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Panasonic купила половину Sanyo

Фондовий ринок
284
Sanyo Electric є найбільшим в світі виробником джерел живлення і сонячних панелей, що заряджаються. Об'єднана компанія стане домінуючим гравцем на зростаючому ринку акумуляторів для гібридних автомобілів.
Як повідомляється в прес-релізі Panasonic, за результатами тендерної пропозиції утримувачі 50,19% голосуючих акцій Sanyo погодилися продати свої папери по 131 єн ($1,5) за штуку. Обсяг операції оцінюється в $4,6 млрд. Оферта на викуп паперів Sanyo була оголошена 5 листопада і закрита 9 грудня 2009 р., коли кількість пред'явлених для продажу акцій перевищила обсяг, необхідний для утворення контрольного пакету.
За даними японських ЗМІ, Panasonic має намір реорганізувати Sanyo в свою дочірню компанію вже в грудні. В результаті буде утворений другий за розмірами японський виробник електроніки і побутової техніки, який лише трохи поступиться корпорації Hitachi. Сумарна консолідована виручка Panasonic і Sanyo за підсумками 2009-2010 фінансового року очікується на рівні $100 млрд.
До об'єднання виробників електроніки підштовхнула криза. У 2009 р. японські компанії почали відчувати серйозні проблеми з експортом продукції через зростання курсу єни і падіння платоспроможного попиту. Обсяг продажів Panasonic в квітні-вересні 2009 р. знизився на 23% - до $36,7 млрд., а чистий збиток склав $516,7 млн. проти чистого прибутку в $1,4 млрд. за аналогічний період минулого року. Компанії довелося звільнити 15 тис. співробітників і закрити десятки підприємств, аби стабілізувати фінансове становище.
На початку року Panasonic, що є світовим лідером з виробництва плазмових телевізорів, оголосив про бажання зміцнити інші напрями свого бізнесу через посилення конкурентної боротьби з південнокорейським виробником Samsung Electronics.
"Економічні умови стали жорсткими, і нам потрібний додатковий двигун для досягнення того зростання, до якого ми прагнемо. Ми повинні об'єднати сили й вжити радикальних заходів, аби здолати кризу, що загнала обидві наші компанії в червону зону", - заявив президент Panasonic Фуміо Оцубо.
Для Panasonic особливу привабливість має доступ до екологічно чистих технологій Sanyo із створення акумуляторів для стільникових телефонів, перспективних в майбутньому батарей для електромобілів і сонячних батарей, що володіють високим ККД. За розрахунками Panasonic, обсяг світового ринку літій-іонних акумуляторів, на яких спеціалізується Sanyo, протягом найближчих 10 років збільшиться в п'ять разів.
За прогнозами дослідницької компанії Macquarie Research, поглинання конкурента дозволить Panasonic зайняти близько 30% цього ринку, в порівнянні з нинішніми 9%. "Це, ймовірно, перший раз, коли ми бачимо, як сильний споживчий бренд (Panasonic) реально намагається об'єднати такий спектр виробництв, як сонячні і заряджаючі батареї із споживчою продукцією. Ця комбінація дійсно здатна створити кардинальні зміни в бізнесі", - зазначив вчора головний аналітик Macquarie Securities Девід Гібсон.
Sanyo Electric Co. - найбільший в світі виробник літій-іонних акумуляторних батарей. Також компанія випускає різну електроніку, у тому числі цифрові фото- і відеокамери, аудіо- і відеоустаткування, телекомунікаційні пристрої. Sanyo об'єднує більше 150 дочірніх компаній і філій, в корпорації зайнято 69,5 тис. співробітників. У квітні-вересні 2009 р. виручка Sanyo впала в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 22%, до $8,9 млрд., а доподаткові збитки склали $336 млн., тоді як роком раніше компанія отримала доподатковий прибуток у розмірі $95 млн.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас