Не впорався з управлінням — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Не впорався з управлінням

Казна та Політика
649
Рада директорів найбільшої автомобільної корпорації США General Motors відправила у відставку генерального директора компанії Фріца Хендерсона.
General Motors повідомила про звільнення голови компанії, оскільки під його керівництвом реструктуризація американського автовиробника проходить недостатньо швидко. Так, спроби керівництва General Motors продати збиткові компанії Saturn і Saab виявилися невдалими.
"Рада директорів, ґрунтуючись на даних про динаміку розвитку (компанії), вирішила, що необхідно змінити напрямок розвитку. Фріц з цим рішенням погодився", - сказав в Детройті журналістам офіційний представник General Motors Кріс Преусс.
В останні місяці в керівництві General Motors загострилися розбіжності між президентом Фріцом Хендерсоном, який працював в General Motors в цілому 25 років, і радою директорів, очолюваною Едом Вітакером, який прийшов у компанію ззовні.
Зокрема, Хендерсон виступав за продаж бренду Opel канадсько-російського консорціуму, однак рада вирішила зберегти Opel у власності General Motors. Проти Фріца Хендерсона спрацювало те, що він все життя працював у General Motors, відомій своєю незграбністю у прийнятті рішень, і не зміг адаптуватися до нових умов.
Виконувати обов'язки генерального директора General Motors тимчасово буде голова ради директорів Ед Уітакер-молодший. Керівництво та акціонери General Motors тим часом негайно розпочинають пошуки заміни Фріца Хендерсона на посаді генерального директора компанії. Ед Уітакер заявив, що Фріц Хендерсон виконав велику роботу, очоливши компанію в складний для неї період, проте у зв'язку з майбутніми планами General Motors з подальшої реструктуризації виникла необхідність у зміні керівництва компанії.
Корпорація General Motors переживає період найбільшої реорганізації після її банкрутства 1 червня 2009 р., яке стало найбільшим в історії промислових компаній і четвертим за масштабами за всю історію США. У процесі реструктуризації розмір державних вливань становив близько $50 млрд. В результаті 61% акцій General Motors перейшов під контроль держави. Чисельність персоналу оновленого General Motors зменшилась з 91 тис. до 68,5 тис. осіб, кількість автосалонів зменшилася з 5,9 тис. до 3,6 тис., а заборгованість зменшилася з $176 млрд. до $48 млрд.
У рамках реструктуризації General Motors вже ліквідував марку Saturn, яку не вдалося продати дилерській компанії Penske. Випуск автомобілів Pontiac було припинено в кінці листопада, а доля шведського Saab, від купівлі якого відмовився шведський виробник суперкарів Koenigsegg, досі під питанням.
У процесі оновлення у General Motors має залишитися лише 33 заводи з 47, які були у компанії до кризи. До кінця 2010 р. планується закрити два автоскладальних заводи, три штампувальних виробництва та п'ять підприємств, що займаються виробництвом силових установок. Найбільше від цього постраждає рідний для концерну штат Мічиган, який втратить п'ять заводів, а ще два будуть законсервовані.
Фредерік (Фріц) Хендерсон народився в Детройті в 1958 р. і розпочав свою кар'єру в General Motors в 1984 р. За 25 років кар'єри Хендерсон займав керівні посади у відділеннях General Motors в усьому світу: з 1997-го по 2000 р. він був віце-президентом і управляючим директором бразильського відділення компанії.
У червні 2000 р. Хендерсон був призначений на посаду голови представництва в Латинській Америці, Африці та країнах Близького Сходу, а також обійняв посаду віце-президента концерну General Motors, а з 2004-го по 2006 р. очолював європейське відділення компанії . У січні 2006 р. Фредерік Хендерсон став фінансовим директором General Motors, а в квітні 2009 року почав виконувати обов'язки генерального директора.
Новий голова General Motors Ед Уітакер-молодший, якому 68 років, раніше обіймав посаду виконавчого директора телекомунікаційної компанії AT & T, став головою ради директорів General Motors тільки в липні 2009 р. техасець, що до приходу в General Motors заявляв про те, що нічого не знає про автопромисловості, здивував співробітників автоконцерну тим, що здійснив низку незапланованих візитів і задавав досить прямолінійні питання робочим різного рівня.
Уітакер скаржився на те, що обмеження, накладені на General Motors, дуже ускладнюють прийом до компанії "талантів ззовні", однак рада директорів більш прихильно ставиться до ідеї людини з боку, яка могла б більш успішно торгувати новим баченням оновленого General Motors. Поки ж питання про те, хто стане постійним генеральним директором, залишається відкритим.
Дмитро Бондаренко
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас