"Ъ": Льотчики-страйкарі домоглися виплати зарплат, зірвавши вранішні рейси "Аеросвіту" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Ъ": Льотчики-страйкарі домоглися виплати зарплат, зірвавши вранішні рейси "Аеросвіту"

Казна та Політика
1572
Вчора вранці в аеропорту "Бориспіль" було скасовано шість міжнародних і один внутрішній рейс авіакомпанії "Аеросвіт". Про початок страйку в авіакомпанії вчора повідомив директор зі зв'язків з громадськістю "Аеросвіту" Володимир Гайдаш. "Вранці пілоти не вийшли в наряди, а ми отримали повідомлення профспілки "Ліга лінійних пілотів" про початок страйку і низку вимог, що стосуються заробітних плат", - заявив пан Гайдаш. При цьому він не уточнив, у чому конкретно полягають вимоги профспілки. За його словами, через страйк під загрозою скасування опинилося 15 рейсів "Аеросвіту", включаючи міжнародні.
Як повідомили в довідковій службі аеропорту "Бориспіль", вчора були скасовані такі рейси "Аеросвіту": два до Москви, по одному до Тбілісі, Варшави, Стамбула, Афін і Сімферополя. Крім того, два рейси авіакомпанії було перенесено: до Одеси з 10:25 на 20:00 і до Москви - з 7:00 на 15:42. "П'ять літаків - до Бангкока, Ларнака, Афін, Стокгольма і Праги - все ж змогли вилетіти, хоча і з тривалою затримкою", - уточнив пан Гайдаш.
Як повідомило джерело в Конфедерації вільних профспілок, куди входить Ліга, напередодні пілоти, направлені у вчорашні наряди, мали намір одночасно піти на лікарняні. "Позаминулого року так вчинили наші колеги в Москві, і юридично це не вважалося за страйк", - повідомив співрозмовник.
За його інформацією, лідери Ліги вимагають від керівництва "Аеросвіту" погашення заборгованості із зарплати. При цьому співрозмовник не назвав загальних розмірів цієї заборгованості.
Профспілкові лідери "Аеросвіту" вчора відмовилися від коментарів, оскільки весь день вели переговори з керівництвом компанії. "Єдине, що я можу вам сказати - ніякого страйку немає. Ми всі питання вирішуємо в робочому порядку", - заявив Ъ президент Ліги лінійних пілотів авіакомпанії "Аеросвіт" Олександр Ярощук.
Нагадаємо, цього року "Аеросвіт" істотно скоротив парк літаків і кількість рейсів. Крім того, у зв'язку зі зниженням пасажиропотоку компанія вперше за десять років поступилася лідерством на вітчизняному авіаринку. У лютому було вирішено звільнити 20% персоналу.
На момент підписання номера в друк прес-служба авіакомпанії поширила заяву про відновлення польотів "у штатному режимі", оскільки "всі спірні питання були вирішені". Володимир Гайдаш пояснив, що деталі угоди "Аеросвіт" розкривати не має наміру, оскільки "вони є конфіденційною інформацією компанії, що стосується тільки її співробітників". "Тому я впевнений, що Ліга лінійних пілотів їх також не розкриє", - відзначив пан Гайдаш.
Він також повідомив, що компанія "Справилася своїми силами", і залучати пілотів, які не є співробітниками "Аеросвіту", для забезпечення рейсів не довелося.
Примітно, що після закінчення переговорів з керівництвом Олександр Ярощук не відповідав на дзвінки свого мобільного телефону, а через деякий час відключив його.
Вчорашні події - вже не перша спроба співробітників цієї авіакомпанії заявити про свої проблеми. Зокрема, в кінці липня 2007 року колишній командир екіпажу літака Boeing 737 компанії "Аеросвіт" і екс-глава Ліги лінійних пілотів Сергій Молодий (звільнений з компанії 24 липня 2007 року) і голова Конфедерації вільних профспілок Михайло Волинець заявили про порушення регламенту роботи екіпажів, що поставили під загрозу безпеку польотів. Тоді на профспілкових зборах пілоти оголосили на підприємстві "передстрайковий стан". Проте в страйк та ситуація не переросла.
Олександр Зворський, Артем Скоропадський
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас