Shell оцінює зниження продажів нафтопродуктів АЗС України через кризу більш ніж на 10%
Генеральний директор компанії "Альянс Холдинг", що експлуатує мережу автозаправних станцій Shell на території України, Вільям Козик оцінює зниження продажів нафтопродуктів на ринку країни через кризу більш ніж на 10%.
"У цілому, за нашими оцінками, по Україні ринок нафтопродуктів упав більш ніж на 10%. Особливо це стосується реалізації дизеля, тому що його споживання скоротили підприємства транспортної сфери і промисловість", - сказав він в інтерв'ю газеті "Дело", опублікованому в середу.
В.Козик також підтвердив раніше озвучені компанією плани щодо збільшення частки АЗС Shell на ринку України з 6% до 15% до 2014 року шляхом придбання як існуючих заправок, так і будівництва нових станцій.
За його словами, в 2009 році компанія вже придбала шість АЗС і планує купити ще стільки ж заправок. При цьому він відзначив, що компанія на сьогодні будує п'ять АЗС.
"Переважна частина наших АЗС - куплені. Поки ми побудували тільки одну АЗС. Зараз ми починаємо будувати п'ять заправок. Думаємо, що три з них ми закінчимо вже цього року", - додав гендиректор.
При цьому він повідомив, що в планах Shell розвивати мережу АЗС у великих містах України.
"Нам цікаві найбільші міста України і дороги, які їх з'єднують. Тобто нам цікаві Київ, Одеса, Львів, потім Дніпропетровськ, Запоріжжя, Харків, Донецьк", - сказав В.Козик.
Раніше керівництво Shell в Україні заявило про плани компанії до 2014 року довести кількість АЗС в Україні під своїм брендом до 350 од. На сьогодні Shell в Україні експлуатує 147 АЗС в 16 областях, АР Крим і Києві.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною