Німці мріють купити чорний Volkswagen на бензині


Німці мріють купити чорний Volkswagen на бензині

Очікування німецьких споживачів аналізує четверте дослідження "Trends beim Autokauf 2009", проведене концерном Aral.

Купити в найближчі півтора року нову машину - десять років тому таке бажання було в кожного третього жителя Німеччини. Сьогодні таких охочих вдвічі поменшало. Це перший висновок з дослідження, проведеного концерном Aral у розпал кризи. Другий висновок: за два роки на третину зросла "любов" до маленьких машин (в 2007 році їх хотіли купити 13 відсотків опитаних, зараз - 18). Що ж конкретно повинні враховувати автобудівники, щоб догодити німцям?

Volkswagen - лідер ринку

Найбільшим попитом у Німеччині як і раніше користується бренд Volkswagen. 22 відсотки опитаних хотіли б купити одну з моделей VW. Це на вісім відсотків більше, ніж три роки тому.

Друге місце в рейтингу популярності належить японським брендам: 16 відсотків покупців мріють про машини із Країни висхідного сонця.

На третьому місці - Opel і Mercedes. Вісім відсотків опитаних хотіли б купити Opel і вісім відсотків хочуть Mercedes. Щоправда, любов до Mercedes за три роки дещо зросла, а любов до Opel на два відсотки ослабшала.

Сім відсотків мріють про будь-яку французьку машину. Причому, за два роки інтерес до "французів" упав на три відсотки.

На п'ятому місці в списку бажань стоїть Audi. Машину цієї марки збираються купити шість відсотків. Любов до Audi за три роки "скоротилася" на три відсотки.

На два відсотки впав інтерес до BMW - про купівлю цієї марки думають всерйоз тільки шість відсотків опитаних. Прихильність до марки Ford за три роки зросла з п'яти до шести відсотків.

Цікаво, що чоловіки віддають перевагу Мercedes, Audi, BMW. Жінки - Ford або "італійців". Але й у жінок, і в чоловіків на першому місці VW. Люди до 40 років віддають перевагу Ford, Audi, BMW. Після сорока - Opel і Mercedes.

Критерії вибору

60 відсотків жителів ФРН, вибираючи зараз машину, насамперед звертають увагу на її економічність (витрата палива на сотню, вартість володіння). Ще три роки тому про це думали на чотири відсотки покупців менше. Цікаво, що про економічність частіше замислюються жінки, ніж чоловіки.

На другому місці в списку пріоритетів - співвідношення ціни й потужності - це хвилює 60 відсотків покупців. 56 відсотків думають у першу чергу про безпеку машини.

Тільки для 45 відсотків вирішальним аргументом є ціна машини. При цьому 14 відсотків покупців сподіваються отримати знижку у разі купівлі нової машини.

До речі, 10 відсотків знижки надасть будь-який дилер. Майже всі зараз пропонують різні подарунки й безкоштовні послуги (ТЕ, розширені гарантії, безкоштовне пальне на певну суму та інше).

Приблизно третина опитаних ставить на перше місце при виборі машини дизайн, або комфорт. Екологічність цікава, виявляється, тільки людям , які досягли 40 років. Молодь вважає пріоритетом дизайн. Тільки 37 відсотків думають про те, за скільки вони зможуть потім продати придбаний автомобіль.

Оплата, форма і кольори

П'ять років тому 64 відсотки покупців вносили всю суму відразу. Зараз - тільки 32 відсотки. При цьому в п'ять разів більше людей купують нове авто в кредит, причому в більшості випадків через банки, які належать автоконцернам.

Рік у рік говорять про те, що падає попит на седани. Але, судячи із цього опитування, як і раніше третина покупців мріє про машину саме із цією формою кузова. Удвічі менше охочих купити "універсал", ще вдвічі менше опитаних - тобто вісім відсотків - мріють про мінівен, і лише два відсотки хочуть купити позашляховик - це вдвічі менше, ніж п'ять років тому. Про позашляховики, до речі, мріють насамперед люди сорокарічного віку - з міркувань зручності в кабіні.

Серед кольорів перевага віддається зараз чорному - кожен четвертий хоче мати саме таку машину. Кілька років тому більшість хотіла мати сріблясті машини. Зараз ці кольори на другому місці. Лише десять відсотків хочуть купити синій або червоний автомобіль. Інші кольори взагалі залишаються в тіні.

Цікаво, що червоні машини купують жінок у чотири рази частіше, ніж чоловіків. Чорні машини - мрія третини чоловіків і тільки кожної п'ятої жінки.

Комплектація мрії

Практично всі хочуть, щоб їх нова машина була з ABS, кондиціонером й електричними склопідйомниками. Для двох третин опитаних важливо, щоб був повний комплект систем пасивної безпеки.

51 відсоток хоче їздити на бензині, 26 відсотків на дизельному паливі, 10 відсотків на зрідженому газі, два відсотки на природному газі. Цікаво, що вже п'ять відсотків мріють про купівлю машини з гібридним мотором. Завдяки тому, що в Німеччині різко підвищені податки на машини з високим змістом СО2 у вихлопі, понад половини покупців замислилися про екологічний аспект. При цьому більшість готові заплатити у разі купівлі більше за екологічно чистішу машину, але "ціна екологічного питання" не повинна перевищувати двох тисяч євро.

Опитування показало, що більшість людей не знають, скільки СО2 утримується у вихлопі їх машини. Не знайомі вони і з нормами вихлопу. Більше того, вони цього ніколи можуть і не довідатися, оскільки прогресивний податок на вміст СО2 існує тільки для нових машин.

Чи готові люди купувати машини з електроприводом?

Уряд ФРН вирішив, що через 10 років на дорогах Німеччини повинно бути не менше мільйона електромобілів. Однак тільки 36 відсотків опитаних готові подумати про купівлю електроавтомобіля. 52 відсотки й чути про це не хочуть - показує дослідження Aral. Щоправда, не варто забувати, що головне завдання цього концерну - продаж бензину й дизельного палива.

Оскільки ціни на пальне, незважаючи на кризу, ростуть, половина опитаних повідомили, що постійно пам'ятають про економію палива. Для цього, виявляється, люди менше їздять на машині, частіше ходять пішки, їздять на автобанах не швидше 120 км/ч, швидше перемикаються на підвищену передачу, заправляються там, де пальне дешевше, а також рідше вмикають кондиціонер.

Віктор Агаєв

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування