Києвом побіжать нові тролейбуси — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Києвом побіжать нові тролейбуси

Казна та Політика
858
Транспортний парк столиці поповниться новими тролейбусами. Комунальне підприємство (КП) "Київпаcтранс" уклало договір про придбання 16 машин у ЗАТ "Київський завод електротранспорту" (ЗАТ "КЗЕТ").
Загальна сума покупки - 39,772 млн гривень. Як повідомила прес-служба комунального підприємства, переможець визначився в результаті відкритого тендеру, пропозиції прийшли від двох організацій: ЗАТ "КЗЕТ" і ВАТ "КЗЕТ". При цьому ЗАТ "КЗЕТ" було створено в 2005 році на базі однойменного ВАТ, у якому власником 56% акцій тоді значилася Київська міськдержадміністрація, а 32% належало приватним компаніям. В 2005-2006 роках мінорітарії ініціювали на підприємстві трохи додаткових емісій, у результаті чого до початку 2007-го частка міста в ньому впала до 10%.
За даними відкритих джерел, сьогодні 50% акцій ЗАТ володіє компанія "Київ Сіті Девелопмент", яку пов'язують із одним із найбагатших людей Західної України Ігорем Єремєєвим (йому належить нафтова група "Континіум"), 30% - компанія "АІР-авто" (Ковель), 15% - фізособам-резидентам. У прес-службі КП "Київпастранс" запевняють, що ці ЗАТ і ВАТ зараз юридично не мають одне до одного ніякого стосунку. У ЗАТ "КЗЕТ" ніхто не зміг прокоментувати перемогу в тендері: "У нас маленьке підприємство, обмежений штат людей. Усі пішли у відпустку".
В Україні випуском тролейбусів, крім КЗЕТ, займалися дніпропетровський "Южмаш", львівський ЛАЗ і київський "Авіант". Щоправда, на останньому підприємстві кілька років тому виробництво згорнули. А от на ЛАЗі були здивовані тим, що вони не брали участі в тендері. "Зараз не ті часи, щоб ми могли пропустити такий шанс. Ми ретельно моніторимо ситуацію й беремо участь у всіх тендерах, які проводяться в Україні", - заявив директор "Сіті транспорт груп" (компанія входить до структури ЛАЗу) Олександр Лобко.
Компанії ВАТ "КЗЕТ" і ЗАТ "КЗЕТ" поставляли тролейбуси Києву з 2003 року, усього продавши близько 70 одиниць. "Якщо порівнювати продукцію КЗЕТ і ”Авіанту”, то варто зазначити, що кзетівські машини - це тролейбуси нового покоління. Вони мають більш економічну енергетичну систему й, крім того, пристосовані для людей, обмежених в рухові", - пояснили переваги переможця тендера в прес-службі КП "Київпастранс". Сьогодні в комунальному парку української столиці налічується 567 тролейбусів, з яких більше 30% експлуатується понад десять років (нормативний термін експлуатації).
Нові тролейбуси завод повинен поставити до кінця цього року. За даними прес-служби, в рамках Програми соціально-економічного й культурного розвитку Києва на 2009 рік міським бюджетом на це передбачено кошти. Однак депутат Київради Дмитро Андрієвський (Блок Кличка) завірив „Експерта”, що в міському бюджеті грошей на тролейбуси нема, і висловив таке припущення: "Очевидно, КП ”Київпастранс” купуватиме в кредит, це ляже додатковим тягарем на міський бюджет".
За матеріалами:
expert.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас