"Надра" почав використовувати нову унікальну маркетингову систему
Банк «Надра» придбав ліцензію і почав використання унікальної маркетингової системи опитування суспільної думки. Названа система надана компанією “TouchPoll Ukraine, Inc.”.
Результатів об'єктивних досліджень потребують багато підрозділів банку. Тепер з'явилася можливість швидко і якісно вивчити переваги і потреби клієнтів. Дані опитування миттєво оброблюються програмним забезпеченням за технологією touchscreen. Програма інтерактивна і дозволяє довідатися й оцінити соціо-гео-демографічні характеристики споживачів, їхнє поводження, ефективність рекламних кампаній і акцій, відповідність якості роботи площадок продажів установленим стандартам, провести тестування нових продуктів.
Головне, що дає впровадження цієї маркетингової системи для клієнтів - це новий рівень партнерських взаємин з кожним із них.
Довідка:
На 1 вересня 2002 р. чисті активи Банку склали 1,20 млрд. грн., кредитно-інвестиційний портфель – 938,42 млн. грн., депозити фізичних осіб – 530,40 млн. грн., депозити юридичних осіб – 164,34 млн. грн. Фінансовий результат Банку склав 3,02 млн. грн.
На 1 вересня 2002 р. чисті активи Банку склали 1,20 млрд. грн., кредитно-інвестиційний портфель – 938,42 млн. грн., депозити фізичних осіб – 530,40 млн. грн., депозити юридичних осіб – 164,34 млн. грн. Фінансовий результат Банку склав 3,02 млн. грн.
TouchPoll Ukraine є регіональним партнером американської TouchPoll - компанії з 26-літнім досвідом на ринку маркетингових досліджень. Серед переваг використання системи TouchPoll – висока швидкість обробки даних (у 10 разів швидше будь-яких інших видів опитувань).
За матеріалами: Надра
Поділитися новиною