Банк звалив вину на клієнта
Клієнтка банку британського Abbey подала до суду на кредитора за те, що останній не захотів компенсувати 10.000 фунтів, що зникли з її рахунку.
Емма Вульф жахнулася, довідавшись у березні, що на її рахунку в банку Abbey залишилося лише 23 фунта замість покладених 10.000 фунтів. Розслідування показало, що Емма стала жертвою шахраїв, які протягом трьох місяців отримували в банкоматах кошти з її банківського рахунку, передає Times Online.
Після цього потерпіла негайно звернулася в банк, представник якого повідомив її про копіювання картки шахраями, а також про зміну її особистих даних. Abbey дуже неохоче співробітничав із клієнткою щодо цього питання і відмовився повертати їй гроші.
Тим часом, Вульф є однією з багатьох потерпілих від підробки кредитних карток, кому банк відмовився компенсувати збитки. Кредитори пояснюють свою відмову недбалістю клієнта відносно пін-коду банківської картки.
За словами омбудсмена з фінансових послуг, установа одержує щотижня по 50 скарг від клієнтів, що втратили гроші в результаті крадіжки пін-кода.
За матеріалами: UABanker.net
Поділитися новиною