Криза зробила туристів невиїзними — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Криза зробила туристів невиїзними

1530
Кількість туристів, які виїжджають з України в ці травневі свята скоротиться у двічі. Туроператори визнають, через кризу кількість заброньованих чартерних рейсів і місць у готелях знижене на 40% у порівнянні з минулим роком.
Клієнти вітчизняних туркомпаній станом на 1 квітня замовили у двічі менше турів на прийдешні травневі свята, ніж це було торік. Найсильніше постраждали найдешевші й масові напрямки - Туреччина і Єгипет.
Перестраховка від збитків
Криза позначилася на прибутковості туристичного бізнесу. Як розповідає Равіль Хамітов, глава "Мережі агентств гарячих путівок", до кризи маржа турагентсва при продажі туру становила в середньому на ринку 7-10%. На сьогоднішній день, за його словами, більша частина турком паній застосовує ту ж націнку, однак працюють при цьому в нуль. Причина проста.
Раніше клієнтів у туристичних компаній була більше і вартість середнього туру була вищою. Тепер же через зниження туристичного потоку доходи турагентств можуть і не покривати їх витрат.
Щоб перестрахуватися від додаткових збитків, українські туроператори в цьому сезоні зменшили на 40% кількість заброньованих місць у готелях і пропорційно скоротили кількість чартерних рейсів.
В авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" повідомили, що літаки компанії будуть здійснювати чартери на ці травневі свята в Єгипет, Туреччину, Грецію, Італію, Туніс, Марокко і на Мальдівські острови.
"Ситуація із чартерними рейсами змінюється щодня - якісь замовлення скасовуються, замість них виникають нові, тому прогнозувати подальший розвиток подій і стверджувати, що замовники в останній момент не скасують які-небудь рейси, ми не можемо", - пояснює прес-секретар МАУ Євгенія Сацька.
Нові ціни
Що стосується вартості турів, то представники туристичної галузі відзначають, що вони знизилися в доларах у середньому на 15-20%. На зниження своїх розцінок пішли як авіакомпанії, так і готелї.
"Недозавантаженість турецьких та єгипетських готелів змушує їх оптимизувати свої витрати. Готелі зменшують кількість персоналу або трохи зменшують розмаїтість меню в ресторанах. Як результат знижується собівартість продукту", - пояснює Аркадій Маслов, комерційний директор туроператора TEZ Tour. За його словами, за рахунок зниження вартості проживання та перельоту середня ціна тижневого відпочинку у компанії знизилася з 1100 до 780 доларів.
Оксана Мороз відзначає, що з метою залучення нових клієнтів готелі також почали пропонувати за ті ж гроші додаткові послуги.
"Готелі роблять бонус - додаткові ночі. Приміром, людина платить за 6 діб, а може жити в отеленні - 8. Деякі готелі в Індонезії у вартість проживання включають кілька безкоштовних spa-процедур", - додає представник турагентства.
Традиційно вартість проживання на травневі свята буде в середньому на 15-20% дорожчою, ніж відпочинок до й після них. Приміром, якщо до свят тижневий тур у Єгипет із проживанням у чотиризірковому отеленні коштує 700 доларів на людину, то на травневі свята він обійдеться вже в 860 доларів.
Деякі туркомпанії пропонують акційні ціни на відпочинок у непопулярний період безпосередньо до й після травневих свят. Приміром, в "Мережі агентств гарячих путівок" на зазначений період можна купити тур на 50-70% дешевше, ніж на святкові дати.
"Ми розуміємо, що ринок у цей період сильно впаде. Щоб не продавати тури в останній момент практично задарма, ми заздалегідь знизили ціни", - розповідає Равіль Хамітов. За його словами такі пропозиції користуються попитом.
Тетяна Недоризанюк
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас