McDonald's нагодує дешевою їжею — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

McDonald's нагодує дешевою їжею

753
В умовах кризи керівництво McDonald's робить ставку на здешевлення продуктів і автоматизацію обслуговування, пише The Wall Street Journal.
У період загальносвітової рецесії McDonald's залишається однією із найуспішніших компаній. 9 березня мережа швидкого харчування оприлюднила результати лютневих продажів, які продовжують рости незважаючи на падіння споживчого попиту та зростання безробіття. При цьому керівництво компанії не бачить приводів для радості і готується до "одного з найважчих періодів в історії McDonald's ".
McDonald's готується до труднощів в 2009 році. У той час як американці поповнюють доходи компанії, усе частіше і частіше обідаючи в мак-ресторанах, інтерес жителів Європи та Азії до мережі швидкого харчування починає байдужіти. Високий показник продажів у Британії був перекритий низькими продажами в Німеччині. А низькі доходи McDonald's у Китаї були компенсовані результатами в Австралії і Японії. Близько 2/3 свого прибутку компанія одержала за рахунок продажів за межами США.
Відповідно до індексу Доу-Джонс для акцій промислових компаній, McDonald's стала однією із двох корпорацій (поряд з Wal-Mart Stores Inc.), які закінчили 2008 рік із прибутком. 9 березня 2009 року акції McDonald's подорожчали на 20 центів, вартість однієї акції склала $52,32. На даний момент 32 000 ресторанів компанії McDonald's щодня обслуговують 58 мільйонів відвідувачів, що на два мільйони більше, ніж у минулому 2008 році.
В умовах погіршення економічної ситуації в усьому світі, керівництво McDonald's розробило нову стратегію для компанії, яка полягає в розробці бюджетних видів продукції і впровадженні комп'ютеризованих систем у регіональних представництвах McDonald's. Ціль нововведення одна – ціни в ресторанах мережі в усьому світі повинні відповідати гаманцю відвідувачів, а він худне.
На початку 2009 року керівник McDonald's Ральф Альварез дав настійні рекомендації регіональним керівникам компанії підсилити контроль видатків. Альварез наполягає на введенні особливої цінової політики в регіонах, що відбиває купівельну спроможність і попит клієнтів. Керівництво компанії вважає, що розширення асортиментів недорогої продукції буде одним з головних пріоритетів McDonald's цього року. Однак одержувачі франшизи McDonald's (представники в різних країнах світу – прим. Ред.) вважають, що це буде складно зробити у зв'язку з підвищенням витрат на виробництво та обладнання.
Керівництво компанії також вдасться до додаткових заходів, щоб підвищити продажі. Приміром, Ральф Альварез пропонує ввести повсюдне використання кіосків самообслуговування McDonald's, де клієнти зможуть робити електронні замовлення.
На думку президента компанії, дане нововведення допоможе споживачам взаємодіяти з мережею ресторанів на відстані, а значить, і приносити прибуток.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас