Від "клієнтоорієнтованності" до технологічного управління відносинами з клієнтами
CRM зарекомендував себе як ефективний інструмент управління. Проте велика кількість вітчизняних компаній, все ще не має повного уявлення про призначення цієї технології та про її можливості. Адже CRM – це не тільки програмний продукт, як вважає більшість, а перш за все СТРАТЕГІЯ відносин з клієнтом.
За даними опитування РБК щодо досвіду використання CRM в компаніях:
- 7% респондентів відзначають, що завдяки впровадженню системи CRM збільшився прибуток компанії, зросла її інвестиційна привабливість, а також стало легше управляти компанією
- Такий невисокий показник пов'язаний з тим, що за даними цього ж опитування 60,5% не знають, що таке CRM-система. Це говорить про відсутність достатньої кількості заходів для обговорення теми CRM, де аудиторія могла б отримати уявлення про цей унікальний інструмент управління
- Такий невисокий показник пов'язаний з тим, що за даними цього ж опитування 60,5% не знають, що таке CRM-система. Це говорить про відсутність достатньої кількості заходів для обговорення теми CRM, де аудиторія могла б отримати уявлення про цей унікальний інструмент управління
ІНТАЛЄВ за підвищення конкурентоспроможності українських компаній і освоєння ними нових і ефективних методів управління:
- Якщо Вам ще не відомо, що таке CRM
- Ви хочете дізнатися, як CRM-cтратегія працює на практиці
- Ви хочете дізнатися, як CRM-cтратегія працює на практиці
Ми чекаємо Вас на майстер-клас "Як збільшити продажі та лояльність за допомогою CRM?", де буде розглянутий практичний приклад реалізації проекту з впровадження CRM-системи від "А" до "Я". Вхід – ВІЛЬНИЙ, обов'язкова попередня реєстрація.
Дата проведення: 19 лютого 2009 р.
Час проведення: 10:00 – 14:00
Місце проведення: навчальний клас "ІНТАЛЄВ Україна".
Цільова аудиторія заходу:
- Комерційні директори, інші топ-менеджери підприємств;
- Керівники служб організаційного розвитку;
- Керівники відділів по роботі з клієнтами;
- Керівники підрозділів маркетингу, продажів, обслуговування. Докладнiше
- Керівники служб організаційного розвитку;
- Керівники відділів по роботі з клієнтами;
- Керівники підрозділів маркетингу, продажів, обслуговування. Докладнiше
За матеріалами: Инталев
Поділитися новиною