Ринок автомобілів. Тихше їдемо — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ринок автомобілів. Тихше їдемо

2923
У 2009 році обсяг продажу нових авто в Україні опуститься до рівня 2006-го. Основна причина просідання ринку - різке зниження обсягів автокредитування.
За підсумками 2008 року в Україні буде продано не більш ніж 650 тис. нових легкових машин - на 20–25% більше, ніж роком раніше. Те, що ринок не вийде на прогнозовані рік тому показники, стало ясно вже влітку.
У серпні, за даними компанії AUTO-Consulting, продаж впав порівняно з липнем на 11,4%. У листопаді - на рекордні 35%. За спостереженнями президента автомобільної асоціації ВААІД Станіслава Щербини, зараз на складах деяких дилерів зберігається 5–15 тис. непроданих машин, чим власне і пояснюється дисконтний аукціон дилерів у грудні.
"Деякі компанії роблять знижки по 105 тис. грн, інші пропонують автомобілі за курсом 5,05 грн за долар. Нічого не допомагає - ринок все одно стоїть", - відзначає Щербина.
Основна причина просідання ринку - різке зниження обсягів автокредитування. Якщо у 2007 році в кредит придбали близько половини всіх машин, то в 2008-му цей показник знизився до 36%.
На думку експертів компанії AUTO-Consulting, 2009 року частка автопокупок у кредит знизиться до 10–15%.
У компанії "Атлант-М" не виключають, що автомобільний ринок 2009 року повернеться до показників 2006-го - щомісячні продажі становитимуть у найкращому разі 20–25 тис. авто. "У 2009 році збільшаться ціни і строки поставки: автомобілі поставлятимуть під замовлення, нас знову чекає ринок продавця (ситуація, за якої попит на товар перевищує пропозицію. -ред.)", - прогнозує Олексій Терещенко, директор департаменту стратегічного розвитку холдингу "Атлант-М".
Зростання цін може спровокувати й упровадження додаткової надбавки до мита на ввезення імпортних машин у розмірі 12% (10% + 12%), (відповідний законопроект прийнято у першому читанні).
На думку генерального менеджера компанії "Тойота Україна" Романа Кузьміна, фактичне впровадження 22%-го мита найнегативніше позначиться на продажу дилерів китайських і корейських брендів, які недавно вийшли на український ринок. Загалом імпорт може скоротитися щонайменше вдвічі.
Ксенія Портна
За матеріалами:
Контракти
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас