Ринок косметики і побутової хімії. Красиво вийшли — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ринок косметики і побутової хімії. Красиво вийшли

3004
2009-го зростання ринку косметики і побутової хімії може забезпечити стрибок цін. Якщо рахувати оборот ринку за докризовим курсом гривні, то очікування за підсумками року справдяться.
Учасники ринку зазначають, що якщо рахувати оборот ринку за докризовим курсом гривні, то очікування за підсумками року справдяться.
"Ми прогнозували $3 млрд. Гадаю, заявленої цифри буде досягнуто, - каже Єлизавета Савенко, керівник проекту "Косметичний ринок сьогодні". - Поки що про повальне скорочення обсягів продажу на косметичному ринку ніхто не заявляв. У передноворічний період парфюмерно-косметичні компанії заробляють 25–30% річного обороту".
Крім того, ринок косметики та побутової хімії у 2008 році підтримав споживчий менталітет українців - у період економічної нестабільності люди схильні запасатися товарами першої необхідності. За спостереженнями Савенко, у жовтні-листопаді цього року різко зріс попит на пральні порошки, шампуні, засоби з догляду за дітьми.
На думку директора з продажу мережі магазинів ProStor Віталія Майдака, торішній прогноз виправдався за рахунок зростання цін на 30–40% порівняно з минулим роком. Імпортна продукція дорожчала внаслідок зростання курсу долара та євро на внутрішньому ринку, вітчизняна - через збільшення вартості сировини та енергоносіїв.
При цьому невелике зниження попиту на продукцію преміум-сегменту, викликане падінням платоспроможності українців, було компенсовано зростанням цін на товари дешевших сегментів.
У 2009 році тенденція перерозподілу попиту на користь дешевшої продукції посилиться, вважає Віталій Майдак.
"Продаж у мережах елітної косметики й парфумерії вже впав більш ніж на 50%, - каже він. - У 2009-му на 60% скоротиться продаж нішевих брендів, споживачі з високим рівнем доходу віддаватимуть перевагу верхньому сегменту мас-маркету, з низьким - купуватимуть лише найнеобхідніше".
Більшість учасників ринку впевнені, що такі тенденції все-таки не спричинять зниження обсягів ринку, однак темпи його приросту сповільняться. ProStor, наприклад, прогнозує збільшення ринку на 20% за рахунок чергового стрибка цін. Єлизавета Савенко менш оптимістична у своїх прогнозах:
"Наступного року ринок зросте приблизно на 12–14% у натуральному виразі та на 5–7% у грошовому".
Ксенія Портна
За матеріалами:
Контракти
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас