Рітейлери сподіваються на наплив покупців перед Різдвом — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Рітейлери сподіваються на наплив покупців перед Різдвом

Нерухомість
729
Рітейлери відкрили двері своїх магазинів у цю передріздвяну суботу рано-вранці. Це їхній останній шанс зберегти розміри виручки на розпродажах, які можуть упасти також завдяки зимовому шторму, що обрушився на країну.
Про це повідомляє Reuters.
Погана погода не випускала потенційних покупців на вулицю в п'ятницю, дощ і сніг очікується по всій країні в ці вихідні.
Шторм обрушився на країну в найменш вдалий для мережевих рітейлерів час. Вони намагаються врятувати критичний рівень передноворічних розпродажів і заманити споживачів, що постраждали від рецесії в останні хвилини розпродажів перед святами, які прийдуть у країну на наступному тижні.
Багато покупців сказали, що шукають невеликі подарунки, і вони дивляться тільки на товари зі знижками. Це сумна новина для рітейлерів, які можуть стати учасниками найнеактивнішого святкового сезону з початку 1990-х років.
Національна федерація рітейлу зробила в п'ятницю прогноз, що дві третини американців ще не завершили передріздвяні покупки, а 44,5 млн. американців навіть не почали робити покупки.
«Коли стільки ще не куплено, вихідні напередодні Різдва будуть доленосними цього року для рітейлерів», - заявив президент і голова федерації Трейсі Муллін (Tracy Mullin).
Магазини, такі як Macy's Inc та J.C. Penney Co Inc відкрили свої двері з 6 години ранку після того, як напередодні вони працювали до півночі.
«Це наш останній день розпродажів перед Різдвом», - заявив Macy's в оголошенні на цілу сторінку, що було розміщено в декількох газетах з додатком до нього купона на $10. Універсами на східному узбережжі відкрили свої двері на 24 години на добу.
Суперсубота - це остання субота перед Різдвом. Вона може бути активнішою, ніж звичайно, якщо шторм ослабне. Прогноз на неділю не дуже втішний - шторм може підсилитися.
У вихідні перед Різдвом звичайно робиться близько 11,5% виторгу від всього розпродажу, говориться в матеріалах ShopperTrak, що моніторить більше 50 тис. рітейлерів.
Торік у суперсуботу продажі склали $8,7 млрд., на 1% більше, ніж в 2006 році.
За матеріалами:
K2Kapital
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас