Довгождана угода між Google та Yahoo провалилася
Довгоочікувана угода між Google та Yahoo провалилася, після того як Google відмовилася від спільних планів під тиском регулюючих антимонопольних органів США і рекламодавців, повідомила компанія Google у середу в офіційній заяві.
"Після чотирьох місяців переговорів, включаючи обговорення різних поправок до договору, мабуть, що регулювальні органи і деякі рекламодавці як і раніше стурбовані планованою угодою. Ми розчаровані тим, що угода не відбудеться", - говориться в заяві.
Yahoo у відповідній заяві також висловила своє розчарування - але вже позицією свого партнера, що вибрав відступ замість судового позову з регуляторами.
Крах угоди став черговим відчутним ударом по позиціях Джеррі Янга, що управляє Yahoo, відзначає сайт Forbes. Відкликання цієї весни пропозиції про покупку з боку Microsoft уже тоді ледь не коштувало йому головної позиції в компанії.
Чутки про те, що компанії Google та Yahoo оголосять про вихід з рекламної угоди, осудливо зустрінуті антимонопольними регуляторами, почали циркулювати тиждень тому.
Угода, що передбачає розміщення реклами на сторінках конкурента, була також осудливо сприйнята і рекламодавцями, незадоволеними можливим підвищенням розцінок.
Google та Yahoo разом контролюють більше 80% пошукового ринку, повідомляє comScore Inc.
Компанія Yahoo переживає не кращі часи - у жовтні вона оголосила про скорочення 10% свого персоналу, щоб оптимізувати витрати і доходи в умовах економічної депресії, що насувається.
Про масове скорочення було оголошено на селекторній нараді з інвесторами одночасно з оголошенням підсумків третього кварталу. Аналітики відзначили, що квартальний звіт не приніс ніяких неприємних сюрпризів, зафіксувавши покращення прибутку.
Однак основний конкурент - компанія Google - на тому ж тижні здивувала ринок зростанням прибутку на 26% за підсумками третього кварталу.
Ринок побоюється скорочення інтернет-реклами, тому що головними рекламодавцями Yahoo були банки та автомобільні компанії, які опинилися на береговій лінії фінансового цунамі, що обрушився.
Нинішній рік став досить турбулентним для Yahoo після розриву з Microsoft. Однак у середу багато аналітиків припустили, що невдача з Google знову відкриває двері для відновлення переговорів з Microsoft, що збиває ціну пошукової компанії.
За матеріалами: K2Kapital
Поділитися новиною