Довгождана угода між Google та Yahoo провалилася — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Довгождана угода між Google та Yahoo провалилася

Фондовий ринок
805
Довгоочікувана угода між Google та Yahoo провалилася, після того як Google відмовилася від спільних планів під тиском регулюючих антимонопольних органів США і рекламодавців, повідомила компанія Google у середу в офіційній заяві.
"Після чотирьох місяців переговорів, включаючи обговорення різних поправок до договору, мабуть, що регулювальні органи і деякі рекламодавці як і раніше стурбовані планованою угодою. Ми розчаровані тим, що угода не відбудеться", - говориться в заяві.
Yahoo у відповідній заяві також висловила своє розчарування - але вже позицією свого партнера, що вибрав відступ замість судового позову з регуляторами.
Крах угоди став черговим відчутним ударом по позиціях Джеррі Янга, що управляє Yahoo, відзначає сайт Forbes. Відкликання цієї весни пропозиції про покупку з боку Microsoft уже тоді ледь не коштувало йому головної позиції в компанії.
Чутки про те, що компанії Google та Yahoo оголосять про вихід з рекламної угоди, осудливо зустрінуті антимонопольними регуляторами, почали циркулювати тиждень тому.
Угода, що передбачає розміщення реклами на сторінках конкурента, була також осудливо сприйнята і рекламодавцями, незадоволеними можливим підвищенням розцінок.
Google та Yahoo разом контролюють більше 80% пошукового ринку, повідомляє comScore Inc.
Компанія Yahoo переживає не кращі часи - у жовтні вона оголосила про скорочення 10% свого персоналу, щоб оптимізувати витрати і доходи в умовах економічної депресії, що насувається.
Про масове скорочення було оголошено на селекторній нараді з інвесторами одночасно з оголошенням підсумків третього кварталу. Аналітики відзначили, що квартальний звіт не приніс ніяких неприємних сюрпризів, зафіксувавши покращення прибутку.
Однак основний конкурент - компанія Google - на тому ж тижні здивувала ринок зростанням прибутку на 26% за підсумками третього кварталу.
Ринок побоюється скорочення інтернет-реклами, тому що головними рекламодавцями Yahoo були банки та автомобільні компанії, які опинилися на береговій лінії фінансового цунамі, що обрушився.
Нинішній рік став досить турбулентним для Yahoo після розриву з Microsoft. Однак у середу багато аналітиків припустили, що невдача з Google знову відкриває двері для відновлення переговорів з Microsoft, що збиває ціну пошукової компанії.
За матеріалами:
K2Kapital
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас