Київрада затвердила нові вимоги до міського транспорту — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Київрада затвердила нові вимоги до міського транспорту

664
Київрада учора затвердила нові умови конкурсу для автотранспортних підприємств, що бажають перевозити пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в Києві.
Зокрема, машини повинні бути пристосовані для перевезення інвалідів на візках та обов'язково оснащені новітніми навігаційними і вентиляційними системами. Водіям буде заборонено висаджувати пасажирів за межами спеціально обладнаних зупинок. Приватні перевізники заявляють, що муніципальний транспорт повинен першим показати приклад відповідності новим вимогам.
Учора Київрада затвердила нові умови організації і проведення конкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в Києві. Проект документа, що опинився в розпорядженні, був розроблений фахівцями Головного управління транспорту Київської міської державної адміністрації (КМДА). Його підтримали 100 депутатів міськради з 114, що зареєструвалися в залі.
Відповідно до документа, транспортні засоби, на яких автопідприємства мають намір здійснювати перевезення, "повинні мати не менше двох дверей, що автоматично відкриваються, а їхні двигуни повинні відповідати екологічним нормам не нижче 'Євро-2'". У центральній частині міста необхідно використовувати автобуси "великої і надвеликої місткості", з низьким рівнем підлоги, "пристосовані для перевезення інвалідів на візках". Крім того, транспортні засоби "повинні бути оснащені камерами відеоспостереження і новітніми навігаційними та вентиляційними системами".
До участі в конкурсі будуть допускатися підприємства, що мають матеріальну базу, що забезпечує безпечну стоянку автобусів у нічний час. Організації повинні мати у своєму розпорядженні власні станції технічного обслуговування, автоматизовані диспетчерські пункти, а також медиків, здатних проводити дорейсовий медогляд водіїв.
Водіям автобусів під час руху буде заборонено "розмовляти з пасажирами і видавати їм квитки та здачу". Вони будуть зобов'язані "здійснювати посадку і висаджування пасажирів тільки на спеціально обладнаних зупинках громадського транспорту", а також "не допускати перевезення пасажирів, які порушують громадський порядок, перебувають у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння, бруднять салон автобуса, інших пасажирів та їхні речі".
Коментуючи нові вимоги Київради, директор одного з найбільших київських приватних автоперевізників ТОВ "Кийтранс 2005" Юрій Ковалевич назвав їх цілком здійсненними. "Доведеться купувати нові автобуси, тому що наші сьогодні не відповідають вимогам. Будемо брати кредити, шукати кошти. А що робити - стояти, страйкувати, сигналити? Нікуди не дінешся - будемо ці умови виконувати", - сказав Ковалевич.
У той же час виконавчий директор Всеукраїнської асоціації автоперевізників Валерій Липецький (в асоціацію, у числі інших, входить і "Кийтранс 2005") нагадав, що зазначені вимоги стосуються всіх перевізників - "не тільки маршрутних таксі, але й державного громадського транспорту". "Ми не проти, але нехай 'Київпастранс' спочатку покаже нам приклад. Вони прийняли таке рішення, нехай тепер установлять на всіх своїх автобусах кондиціонери, GPS-навігацію та відеокамери. Тоді і ми почнемо встановлювати", - запевнив Липецький.
Тим часом начальник прес-служби КМДА Олександр Івахнюк повідомив, що "'Київпастранс' уже виконує ці умови", щоправда, поки не на всіх автобусах. При цьому пан Івахнюк звернув увагу на новий автобусний експрес-маршрут "Київпастрансу" №8. "Я, як пересічний пасажир, був здивований комфортом, якістю і технічним устаткуванням цих автобусів - у них є все, про що говориться в рішенні Київради", - сказав він.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас