Шепелев: Ідея банківських роздрібних супермаркетів поки що слабко приживається в Україні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Шепелев: Ідея банківських роздрібних супермаркетів поки що слабко приживається в Україні

300
Ідея банківських роздрібних супермаркетів, які супроводжуються зрозумілим фінансовим консалтингом, слабко приживається в Україні. Таку оцінку висловив народний депутат від БЮТ, член комітету Верховної Ради з питань фінансів і банківської діяльності Олександр Шепелев. "Адже банк може бути ідеальним майданчиком, на якому людина з середньою сумою вільних коштів знайде набір пропозицій, що відповідають її можливостям і інвестиційним перевагам, який повністю задовольняє її. Досвід показує, що люди з вдячністю відносяться до такої "просвіти", - відзначив він.
На думку О.Шепелева, вибудовувати відносини з масовим роздрібним клієнтом дійсно складно. "Це вимагає і добре навчених працівників, і правильної організації клієнтських залів, і розробки зрозумілих фінансових продуктів, і готовності внутрішніх служб банку до подальшого супроводу клієнтів. - пояснив він. - Адже при цьому, прийшовши в банк, людина може його клієнтом і не стати".
"Але українським банкам доведеться цим займатися, оскільки світовий досвід розвитку класичного банківського бізнесу доводить - ставка на роботу з роздрібним клієнтом спрацьовує безвідмовно", - резюмував О.Шепелев.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас