98 мільйонів доларів на "мильниці" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

98 мільйонів доларів на "мильниці"

289
У першому півріччі українці купили 478 тисяч цифрових фотоапаратів. На ці цілі вони витратили 97,9 мільйона доларів. За оцінкою експертів компанії Unitrade Group, у порівнянні із січнем-червнем 2007 року обсяги продажів фототехніки виросли більш ніж на третину.
Найбільшою популярністю серед покупців користуються недорогі фотоапарати вартістю до 200 доларів. У загальному обсязі продажів так звані "мильниці" становлять 60%. При цьому українці придбали на 10% більше моделей вартістю до 150 доларів, ніж у січні-червні 2007 року.
"Збільшення частки бюджетних цифрових фотоапаратів відбувається за рахунок того, що цей ринок у нашій країні ще не насичений. Сьогодні багато українців купують такий пристрій уперше, віддаючи перевагу камерам з базовим функціоналом", - пояснює керівник департаменту маркетингових досліджень Unitrade Group Сергій Дорофеєв.
Однак це не єдиний фактор, що вплинув на зниження середньої ціни.
Експерти стверджують, що свою роль також зіграла тенденція до зниження цін на напівпрофесійну цифрову фототехніку. Крім того, недорогі пристрої задовольняють потреби все більшої кількості споживачів, оскільки оснащуються новими функціями.
"Для недосвідченого покупця найбільш помітні такі нововведення, як збільшення розмірів дисплея та оснащення недорогих фотоапаратів фірмовими акумуляторами, а не пальчиковими батарейками", - відзначає аналітик Technoportal.ua Сергій Моцар. Він також звертає увагу на появу в бюджетних камерах функцій, якими раніше могли похвалитися тільки більш дорогі моделі - наприклад, розпізнавання облич і посмішок.
Обсяги продажів цифрових фотоапаратів вартістю 200-400 доларів у першому півріччі знизилися. У той же час сегмент більш дорогих моделей за 400-500 доларів виріс на 1%. Фахівці пояснюють це зростання реплейсментом - заміною застарілих апаратів новими.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас