Реклама в метро стане дорожчою — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Реклама в метро стане дорожчою

177
Уже через місяць вартість оренди площ для реклами в метро повинна вирости. З одного боку, це допоможе столичній підземці трохи компенсувати збитки від низької вартості проїзду, з іншого же, приведе до моментального подорожчання цього рекламного майданчика для кінцевого рекламодавця.
Як повідомила начальник Головного управління економіки та інвестицій КМДА Марина Лукашина, "комплексну програму фінансового оздоровлення київського метрополітену в мерії вже розробляють, вона буде готова у вересні". За її словами, ціни на рекламу в метро будуть підвищені в 1,5-2 рази вже зовсім незабаром. У той же час рекламісти поки ще нічого конкретного сказати не можуть, адже чутки про підвищення орендних ставок ходять не перший місяць. "Розмови про підвищення тарифів ідуть ще із травня місяця, однак офіційного повідомлення ще не було. Принаймні, мені про це невідомо. Хоча в нас у договорах прописано, що про подібні зміни в цінах нас, а також ми, повинні офіційно попереджати за 30 календарних днів до вступу таких у чинність", - повідомив Віталій Євсєєв, директор рекламного агентства "Транс Медіа".
Торік, відповідно до доповіді головного економіста столичного метрополітену Людмили Шаблій, доходи підприємства склали більше 435 млн. грн., з яких доходи від реклами та оренди площ були близько 60 млн. грн. У свою чергу, начальник КП "Київський метрополітен" Петро Мірошников наводить більш скромні цифри: "від реклами та оренди ми одержуємо 800-900 тис. грн. на місяць. У найкращому випадку ми зможемо підвищити ці надходження максимум рази в три, і це проблему не вирішить", - говорить він, відзначаючи, що головною проблемою є занадто низька вартість проїзду, що не перекриває навіть 35% її сьогоднішньої собівартості.
Як би там не було, час обраний досить вдало, адже кінець серпня - початок вересня є традиційним початком нового рекламного сезону, що, відповідно, супроводжується подорожчанням реклами. Насамперед це пов'язано з новим сезоном на найбільшому медіаканалі - телебаченні. Різниця між літніми та осінніми розцінками іноді може досягати 50%. Приміром, сейлз-хаус "Пріоритет" (продає рекламу на українських "1+1", "Першому національному", "Кіно" і ТЕТ) у серпні пропонує рекламу на УТ-1 зі знижкою 25%, у той час як у вересні надбавка складе 20%, а в листопаді - 35%. Крім того, у багатьох компаніях фінансовий рік закінчується саме в липні-серпні, а з вересня вони вже мають нові рекламні бюджети.
Ефективність підземки як об'єкта розміщення реклами також зростає через велику кількість студентів, що повернулися з регіонів, які традиційно є активними споживачами та становлять цільову аудиторію рекламних кампаній більшості товарних груп. Метрополітен забезпечує широке охоплення аудиторії і високу частоту контакту з нею рекламного повідомлення. І якщо на операторах зовнішньої реклами місто непогано заробляє (тільки в 2007 р. "наружники" перерахували в столичний бюджет більше 90 млн. грн.), то розцінки метрополітену можна воістину вважати демократичними. Сьогодні оренда 1 кв. м усередині рухомого складу метрополітену коштує 51 грн., лайтбокс - 40 грн., щитова конструкція - 30 грн., наклейки на дверях вестибюлів - 25 грн. на місяць. У цей же час розцінки рекламістів трохи вищі: за місяць розміщення на сітілайті доведеться віддати $250-350, реклама на ескалаторних склепіннях і шляхових стінах коштує $350-700, на беклайті - до $800-1000. Все, звичайно, залежить від пасажирообороту станції і кількості орендованих площин. Традиційним рекламоносієм уже давно стали монітори у вагонах рухомих складів, на станціях метро та у прикасовій зоні. Великою популярністю користуються наклейки у вагонах і на дверях станцій, а після торішнього скасування заборони на брендування вагонів привабливість метро як рекламного майданчика тільки зросла. За $5-7 тис. на місяць можна брендувати весь склад (а за $25-35 тис. - станцію), щоправда, потрібно розраховувати мінімум на півроку оренди і ще на $12-15 тис. вартості монтажно-демонтажних робіт.
Однак зазнавати збитків не збираються і рекламісти. За словами пана Євсєєва, ціни і так поступово ростуть. "Приміром, реклама на шляхових стінах та ескалаторних склепіннях буде з вересня трохи дорожчою, попередньо на 10% підвищуються і ціни на беклайти. Природно, якщо київський метрополітен накрутить тарифи у два рази, то ми теж змушені будемо підвищити ціни на рекламу", - говорить він.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас